کد مطلب: 

285525

ماجرای ارسال پیامک اخطار نهضت ملی مسکن چه بود؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برخی متقاضیان نهضت ملی مسکن در یکی از پروژه‌های اسلامشهر تهران، آورده خود را واریز نکرده‌اند و پیامک‌ اخطار برای واریز مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان تا ۲۰ مهر ماه، برای این افراد بود، زیرا باعث توقف در پروژه شده است.
ماجرای ارسال پیامک اخطار نهضت ملی مسکن چه بود؟

به گزارش سیتنا، حسین جنتی در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد ارسال پیامک‌ها به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برای واریز پول، اظهار کرد: برخی خانوارهایی در طی دو سال گذشته واریزی محدودی داشتند و باید پرداختی‌های خود را تکمیل کنند.

وی افزود: این پیامک برای متقاضیان پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اسلامشهر است که اجرای آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و در این مدت متقاضیان باید میزان آورده خود را تکمیل می‌کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: اما خانوارهایی هستند که تا کنون یک یا دو قسط پرداخت کردند و پروژه آنها هم اکنون به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد رسیده است، ولی هنوز سهم خود را به صورت کامل واریز نکردند که در صورت عدم پرداخت اقساط این پروژه متوقف خواهد شد و این موضوع اجحاف در حق کسانی است که واریزی‌های خود را به صورت کامل و مرتب انجام داده‌اند.

جنتی با بیان اینکه بخشی از مبالغ افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از سوی این نهادها واریز و مردم نگران نباشند، تصریح کرد: متقاضیان پروژه ۸۰۰ واحدی اسلامشهر باید آورده ۲۴۰ میلیون تومانی خود را تکمیل کنند تا در روند اجرای آن اختلالی ایجاد نشود.

گفتنی است؛ امروز تصاویر پیامک‌هایی تحت عنوان اخطار حذف از پروژه، به علت عدم واریز آورده اعلامی که منتشر شده بود که در آن آمده بود چنانچه تا تاریخ بیستم مهرماه مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان واریز نمایید، در غیر این صورت از پروژه حذف خواهید شد و این موضوع واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه داشت.

این پیامک‌ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی تهران ارسال شده بود و برای متقاضیانی بود که آورده خود را واریز نکرده بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-09-26 12:04

افزودن دیدگاه جدید