کد مطلب: 

282159

تصمیم بزرگ نکونام درباره آینده دروازه استقلال

جواد نکونام قصد دارد حسین حسینی را در استقلال حفظ کند.
تصمیم بزرگ نکونام درباره آینده دروازه استقلال

به گزارش سیتنا، درجلسه‌ای که جواد نکونام با بازیکنان استقلال برگزار کرد، اثری از سید حسین حسینی نبود. بعد از آن نشست احتمال داده شد که شاید دروازه‌بان استقلال نیز به مانند غایبان آن جلسه در لیست نکونام قرار ندارد و باید این باشگاه را ترک کند.

غیبت حسینی درآن جلسه اما دلیلی بر بی‌میلی نکونام برای حذف این دروازه‌بان در استقلال نیست و با اینکه طی روزها و هفته‌های اخیر نام گزینه‌های متعددی برای ورود به استقلال و بازی در پست دروازه‌بانی مطرح شده اما جواد نکونام قصد دارد همچنان حسینی را در استقلال حفظ کند.

گزینه‌هایی هم که قرار بود به استقلال بیایند تا شاید عملکردی بهتر از سیدحسین حسینی را در فصل جدید رقم بزنند، یکی بعد از دیگری تیم‌های خود را معرفی کردند تا مشخص شود هیچ انگیزه‌ای درآن برای رسیدن به پیراهن شماره یک استقلال وجود نداشته و حتی نمی‌خواستند درچالش رقابت با سیدحسین حسینی قرار بگیرند.

از این سو نیز سرمربی استقلال با بررسی و محاسبات همه جوانب قصد دارد حسینی را همچنان دراین پست نگه دارد. درواقع نکونام دنبال احیای دوباره سیدحسین است و به نزدیکان خود نیز تأکید کرده کلاس دروازه‌بان حسینی درحد واندازه استقلال است و فقط باید نوع تمرینات خود را تغییر دهد و به لحاظ روحی نیز روی خودش کار بیشتری انجام دهد تا به همان دروازه‌بان بدون اشتباه فصل قهرمانی تبدیل شود.

فصلی که حسینی با کلین شیت‌های پی درپی چشم‌ها را به سمت و سوی خود متوجه کرد، به تیم ملی دعوت شد و حتی درجام جهانی نیز 2 بار برای ایران به میدان رفت.
نکونام معتقد است که دروازه‌بانی که درجام جهانی برای تیم ملی بازی کرده، از ظرفیت‌های کافی برای بازی در استقلال هم برخوردار است و فقط باید روی نقاط ضعفی که به وجود آمده کار دقیق شود تا دوباره شماره یک استقلال تبدیل به همان مرد بی‌اشتباه شود.

البته پروسه جذب دروازه‌بان خارجی در استقلال متوقف نشده و نکونام نیم نگاهی هم به دروازه‌بان‌های آینده دار فوتبال ایران دارد و معتقد است که باید زمینه ساز ورود استعدادهای ایرانی این پست به استقلال شد تا شاید دروازه‌بان‌هایی مانند خود حسینی که در استقلال چهره شدند بار دیگر دراین باشگاه متولد شوند اما به طور کلی نکونام از حسینی قطع امید نکرده و اگر چنین بود برای جذب دروازه‌بان‌های ایرانی تلاش بیشتری از خود به خرج می‌داد و به مدیران باشگاه اعلام می‌کرد که تحت هرشرایطی با دروازه‌بان‌هایی که نام‌شان مطرح شده، توافق شود اما سرمربی استقلال چنین نکرد تا همچنان فرصت را برای حسینی باز بگذارد. اینکه حسینی بتواند از چنین موهبت بزرگی که دراختیارش قرار گرفته دوباره به عالی‌ترین شکل ممکن استفاده کند، به خودش بستگی دارد و از طرفی بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال نیز که قرار است دوباره در اردوگاه آبی حاضر شود نیز نقشی انکارناپذیر دربازگشت حسینی خواهد داشت و باید متدی را در نظربگیرد که منجر به بازگشت شماره یک به شرایط ایده‌آل فصل پیش شود.

ازاستقلال خبر می‌رسد که جواد نکونام قصد دارد دریک جلسه خصوصی با سید حسین حسینی به گفت‌وگو بنشیند و درباره مسائل فنی و دیگر موارد با او صحبت کند. قطعاً دراین نشست حسینی هم حرف‌هایی خواهد داشت ودرباره اینکه چه شد که فصل پیش به مانند فصل بیست و یکم برایش خوب تمام نشد، صحبت‌هایی خواهد کرد. البته نکونام درصحبت‌هایی که پیرامون پست گلری داشته تأکید کرده که مجموعه تیم باید در عملیات دفاعی بی‌نقص عمل کنند و نمی‌شود درتعداد گل‌های خورده یک تیم فقط دروازه‌بان را مقصر دانست و باید به این موضوع وسیع‌تر نگاه شود.

حالا باید دید سرنوشت استقلال درلیگ آتی با حسینی چه طور رقم خواهد خورد. اگر دروازه‌بان خارجی هم جذب شود بدون شک این رقابت جذاب خواهد شد و به استقلال کمک خواهد کرد اما درهرشرایطی هواداران استقلال دیگر دوست ندارند حسینی را مانند فصل قبل ببینند و انتظارات از او بسیار زیاد است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-06-29 06:11

افزودن دیدگاه جدید