کدخبر :9495 پرینت
30 شهریور 1392 - 12:53

افزایش تعداد شعب مجری طرح مدیریت سامانه‎ی ارتباط با مشتریان همراه اول

متن خبر

تعداد شعب شرکت خدمات اول TCT ، مجری طرح مدیریت سامانه ارتباط با مشتریان همراه اول به 51 شعبه افزایش یافت.

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام 2013 ، بخش مدیریت ارتباط با مشتری شرکت خدمات اول TCT ، ویژه مشترکان همراه اول از خرداد ماه 92 در 9 شعبه منتخب شرکت خدمات اول TCT در استان تهران راه اندازی شد و با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان همراه اول ، تاکنون به 51 شعبه افزایش یافته است.

در این طرح ، مشترکان همراه اول علاوه بر دریافت خدمات و سرویس های همراه اول می توانند برای ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین همراه اول در خصوص مشکلات آنتن دهی ، آوای انتظار ، تماس با خارج از کشور ، تماس با 9990 ، وصل و حذف پیامک تبلیغاتی ، ثبت نام و خرید سیم کارت ، پیامک سرویس های ارزش افزوده ، مشکلات GPRS ، MMS ، VMS، USSD ، بسته ها، شارژ از 9990 ، کارت شارژ اعتباری ، عدم ارسال قبض ، خرید شارژ اینترنتی ، جیرینگ و هزینه مکالمات بیشتر محاسبه شده ، تماس بان ، مشکلات مربوط به طرح های همراه اول ، سوء استفاده مالی از طریق پیامک ، رومینگ انتقال شارژ ، جوایز و بسته های تشویقی ، رسیدگی به شکایات تمامی کانال های سرویس دهی و ... به شعب منتخب شرکت خدمات اول TCT مراجعه نمایند.

مشترکان همراه اول می توانند برای دریافت فهرست شعب مجری طرح مدیریت ارتباط با مشتری به سایت شرکت خدمات اول TCT به نشانی WWW.TCT1.IR مراجعه نمایند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.