کدخبر :935 پرینت
20 آذر 1390 - 10:36

پرفروش‌ترین شماره‌ی همشهری جوان با تیتر «مرحوم مقتول علی دایی»

متن خبر

پرتیراژترین و پرفروش‌ترین شماره همشهری جوان مربوط می‌شود به فروردین 88، زمانی که تیم ملی ایران بعد از شکست در برابر عربستان تا حد بسیار زیادی شانس رفتن به جام جهانی را از دست داد و علی دایی همان شب برکنار شد. 

 

به گزارش سیتنا، "سیدجواد رسولی" سردبیر همشهری جوان در گفت‌وگو با ماهنامه مدیریت ارتباطات، با بیان این نکته افزوده است: ما در اولین شماره فروردین‌ماه آن سال آگهی ترحیمی روی جلد مجله کار کردیم با عکس دایی و تیتر «مرحوم مقتول علی دایی». پرونده این شماره درباره این بود که چطور با ندانم‌کاری‌های فدراسیون فوتبال، یکی از پتانسیل‌های فوتبال کشور به این شکل از دست رفت. این شماره به خاطر جلد متفاوتش بسیار مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود نایاب شد. آن هم در شرایطی که تیراژ بالایی برایش در نظر گرفته شده بود.

 

همشهری جوان تلاش می‌کند به مخاطبش بگوید با او در مسیر طی کردن دوران جوانی همراه است، با سختی‌ها و مشکلات این مسیر بیگانه نیست، دردها و مشکلات را درک می‌کند، نقدهایی که به وضعیت فعلی جامعه ما وارد است را می‌پذیرد و خودش هم نقدهای فراوانی دارد اما با همه اینها نباید همه چیز را سیاه دید و ناامید بود. همشهری جوان می‌کوشد فرهنگ امید داشتن و برخورد مثبت با مسائل زندگی را برای خواننده‌اش بازنمایی کند.

 

جامعه هدف ما ابتدا دانشجویان هستند. اگر توانسته بودیم این قشر را راضی کنیم، الان چهار میلیون نسخه در هفته تیراژ داشتیم! اصولاً راضی کردن جوان‌ها کار بسیار دشوار و اغلب غیرممکنی است. این ویژگی دوره جوانی است. با این حال بیشتر کسانی که با ما همراه شده‌اند بازخوردهای مثبتی به ما داده‌اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.