کدخبر :840 پرینت
05 آذر 1390 - 13:09

راه‌اندازی سامانه‌ی شبانه‌روزی پشتیبانی اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران

متن خبر

سامانه‌ی 1899 واحد پشتیبانی و خرید اینترنت پرسرعت کاربران شرکت مخابرات استان تهران به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان تهرانی است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، موسی شیردل مسوول واحد ناک مخابرات منطقه 8 تهران ضمن بیان این مطلب، گفت: مشترکان برای ثبت نام و درخواست اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه‌ی 1899 و انتخاب کلید شماره‌ی (1) شماره تلفنی را که درخواست اینترنت پرسرعت (adsl) بر روی آن دارند وارد کرده تا به اپراتور وصل و ثبت نام انجام شود.

 

وی ادامه داد: چنانچه مشترکان درخواست ارتباط با واحد پشتیبانی فنی را داشته باشند پس از قراردادن یک دستگاه تلفن بر روی خط adsl و تماس با سامانه 1899 از دو طریق می توانند به واحد مذکور متصل شوند. ابتدا شماره تلفن اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده جهت گذاشتن پیغام خرابی کلید شماره‌ی (1) را فشار دهید سپس مجدداً شماره تلفن اینترنت پرسرعت را وارد کرده و پیغام خود را بگذارید در انتها کلید (9) را فشار داده و از سیستم خارج شوید.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورتی‌که کاربران کلید شماره‌ی (9) را نفشارند پیغام خرابی آنان ثبت نمی شود. پس از ثبت خرابی در مدت کمتر از یک ساعت کارشناسان واحد پشتیبانی با کاربر مربوطه تماس گرفته تا مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند .

 

شیردل در پایان گفت: کاربران جهت ارتباط با کارشناسان دیتا در خصوص اعلام خرابی و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه 1899 و انتخاب کلید شماره‌ی (1) کلید (2) را انتخاب و شماره تلفن خط اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده و مجدداً کلید (2) را فشار داده تا ارتباط مستقیم برقرار شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.