مشترکان در صورت اختلال در خطوط تلفن خسارت میگیرند
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از نهایی شدن قرارداد SLA این شرکت و پرداخت خسارت به مشترکان در صورت ادامه دار شدن اختلالات خبر داد.
به گزارش سیتنا (citna.ir)، این روزها که ارتباطات به جز لاینفک زندگی بشر تبدیل شده است اختلال هر چند لحظه ای و کوتاه مدت می تواند روند زندگی را مختل سازد. از این دست اختلال ها می توان به اختلال در شبکه زیر ساخت که موجب اختلال در اینترنت و یا شبکه مخابراتی کشور می شود اشاره کرد.
در این بین مشکلات زیرساختی دیگر همانند قطعی برق و با اختلال در شبکه مخابراتی نیز می تواند باعث قطعی شبکه شود.
در همین راستا، داود زارعیان در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص پرداخت خسارت در زمان قطع تلفن ها به مشترکان، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال تنظیم SLA است و پش از نهایی شدن این قرارداد، مشترکان می توانند در صورت بروز مشکل و قطعی در خطوط تلفن از شرکت مخابرات ایران خسارت دریافت کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید