پیامکهای تبلیغاتی اختیاری میشود
پیامکهای تبلیغاتی کانالهای ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ برای نظارت و مدیریت بیشتر، زیر نظر مخابرات میرود و از این پس برای کسانی که تمایلی به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند، پیامی ارسال نمیشود.
به گزارش سیتنا، امروز پیامکی مبنی بر قطع سامانههای ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ پیامکی برای برخی مشترکان اپراتورها ارسال شد که براساس آن گفته شده بود تا بعد از ظهر این سامانهها غیر فعال میشوند و پیامکی از این طریق ارسال نخواهد شد.
در این باره داوود زارعیان-مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران- در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه دو روش برای ارسال پیامکهای تبلیغاتی وجود دارد که یکی از طریق مخابرات به صورت مستقیم و دیگری از طریق سامانههای ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ است و با توجه به اینکه میخواهیم درخواست برخی مشترکان مبنی بر عدم تمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی را راهبری کنیم، این سامانهها به صورت منسجم تحت مدیریت مخابرات درمیآیند.
وی عنوان کرد: برای رسیدگی به این موضوع و همچنین عدم ارسال پیامکهای تبلیغاتی به مشترکانی که تمایلی به دریافت آن ندارند، پیامکهای این سه کانال هم از طریق مخابرات ارسال میشود و در واقع هیچ نمود بیرونی را مشترکان شاهد نخواهند بود و صرفا تغییراتی در سیستمهای داخلی مخابرات صورت خواهد گرفت.
مدیر روابط عمومی مخابرات در پایان هم با تأکید بر اینکه قرار نیست این سامانهها قطع شود، ابراز کرد: هیچگونه تغییری برای مشترکان محسوس نیست و تنها ارسال پیامکهای تبلیغاتی هدفمندتر میشود و مخابرات آنها را تحت مدیریت درمیآورد.
منبع: تسنیم
افزودن دیدگاه جدید