سایت "نامینیک" همزمان با انتشار کتاب برندسازی اینترنتی متولد شد
وبسایت نامینیک همزمان با انتشار کتاب برندسازی اینترنتی به عنوان نخستین سایت برندسازی اینترنتی فعالیتش را در فضای وب آغاز کرد.
به گزارش سیتنا (citna.ir)، اسم این سایت با آدرس http://naminik.com برگرفته از نامی+نیک است، به این معنا که یک برند برای پیشتازی در بازار باید نامی نیک باشد.
زمانی هنری فورد، موسس کارخانه اتوموبیل سازی فورد می گفت: تجارتی که فقط پول می سازد، تجارت فقیری است.
"حمید توکلی" و حوریه جعفری، نویسندگان کتاب برندسازی اینترنتی، با انتشار این کتاب در گام اول ذهنیتهای اشتباه در مورد برند، برندسازی و برندسازی اینترنتی را از بین برده و سپس به تعریف روشن و شفاف برندسازی اینترنتی و کاربردهایش پرداخته اند.
در پاراگرافی از این کتاب آمده است: "ممکن است بگویید در کنار سایتهای کپی کننده، سایت های خوبی هم در زمینه های مختلف تاسیس شده اند و سهم بسیار بزرگی از بازدید ایرانی ها را به خود اختصاص داده اند، کاملا درست می فرمایید، اما آیا تا به حال به بهترین برندهای اینترنتی کشورمان دقت کرده اید؟ توجه کرده اید که اکثر آنها تنها کاری که کرده اند بومی نمودن یک ایده ی جهانی بوده است؟ "
گفتنی است؛ برای دسترسی به نسخهی PDF کتاب برندسازی اینترنتی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:
http://www.naminik.com/books/internet-branding.pdf
همچنین در لینک ذیل میتوانید نقطه نظراتتان در مورد این کتاب را با نویسندگان درمیان گذارید:
http://naminik.com/1420/internet-branding-book
انتهای پیام
دیدگاهها
کتاب یعنی این
اتفاقا تو کتاب هم به همین اشاره شده
هر چی سایته شده سئو و جوملا و بازاریابی اینترنتی و همین چیزا
افزودن دیدگاه جدید