موتور جستجوگر جدید فیس بوک راهاندازی شد
فیس بوک، موتور جستجوگر جدید خود را عرضه کرد. این جستجوگر به کاربران این امکان را میدهد تا افراد و تمامی اطلاعاتی را که برای یافتن دوستان به کاربران کمک میکند در درون فیس بوک جستجو کنند. در حالی که تا پیش از این، کابرد موتور جستجوگر قدیمی فیس بوک تنها به یافتن افراد محدود می شد.
به گزارش سیتنا، این موتور جستجوگر تنها بر اطلاعات داخل فضای فیس بوک متمرکز است و از این جهت با سایر امکانات جستجو در اینترنت تفاوت اساسی دارد.
مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک روز سه شنبه قابلیتهای این جستجوگر را با استفاده از صفحه خودش در فیس بوک برای خبرنگاران تشریح کرد.
زاکربرگ گفت که این قابلیت جدید نسبت به حریم خصوصی تعریف شده توسط کاربران نیز هوشمند است و تاکید کرد که فیس بوک مساله حریم خصوصی افراد را بسیار جدی میگیرد.
بی بی سی نوشت که در یک پیام ویدئویی در سایت فیس بوک، تام ستوکی، مدیر تولید این شرکت در تشریح قابلیتهای این موتور جستجوگر جدید گفت: "کارهای ساده ای هستند که مردم دوست دارند انجام دهند، آنها دوست دارند تمام عکسهایی که لایک کرده اند را پیدا کنند، یا تمام عکسهایی که دو نفر خاص با هم دارند، یا تمام عکسهای خانوادهشان، یا همه دوستانشان که در شهر خاصی زندگی می کنند، چون آنها می خواهند به آن شهر سفر کنند.
به گزارش سیتنا، در حال حاضر، پیدا کردن این اطلاعات خیلی مشکل است، شما باید به صفحه های مختلفی سر بزنید و هر بخش از این اطلاعات را از جاهای مختلف به هم وصل کنید، اما حالا این کار آسان شده است، شما آنچه که می خواهید را می نویسید و نتیجه مورد نظر را دریافت می کنید."
انتظار می رود که شرکتهای تبلیغاتی از قابلیتهای جدید موتور جستجوگر فیس استقبال کنند.
تجربه تبلیغات در موتور جستجوگر گوگل تاثیر گذاری این نوع آگهی ها را را ثابت کرده است. تحلیلگران اعتقاد دارند ترکیب این ظرفیتها با داده های شبکه اجتماعی فیس بوک می تواند جاذبه مضاعفی برای شرکتهای تبلیغاتی ایجاد کند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید