کدخبر :4542 پرینت
16 آبان 1391 - 06:57

«بمب‌های توئیتری» ؛ آخرین مرحله برای پیروزی دو کاندیدای انتخابات آمریکا

متن خبر

استفاده بهینه از شیوه‌های تبلیغاتی راز موفقیت به شمار می رود و صرف سرمایه های کلان برای تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر کسی پوشیده نیست. اما، امروزه، بهره جویی از شبکه‌های مجازی، به عنوان حربه ای کم هزینه و سریع، به یکی از کارسازترین شیوه های پیام رسانی و تاثیرگذاری تبدیل شده است.
 
به گزارش سیتنا به نقل از انتخاب، در همین راستا و در آستانه انتخابات آمریکا صحبت بر سر استفاده و قرار دادن «بمب‌های توئیتری» در شبکه های اجتماعی است.
 
بمب‌های توئیتری، پیامهای صدها بلکه دهها هزار عددی هستند که به شکل «اسپم» و با نرم افزارهای رایانه‌ای تولید و با اهداف سیاسی یا تجاری، روانه دنیای اینترنت می‌شوند و کاربران آنها را خواسته یا ناخواسته دریافت می کنند.
 
کار‌شناسان می‌گویند بواسطه شمار زیاد، این گونه پیامهای جهت دار می توانند نظر شهروندان را تغییر دهند و بمب‌های توئیتری، وقتی که فاصله آراء دو نامزد در لحظات پایانی صد‌ها یا هزاران رای باشد، می‌توانند کارساز شوند.
 
در این راستا انفجار «بمب‌های تویتری» می تواند نتیجه انتخابات را به نفع یک کاندیدا تغییر دهد. باید منتظر ماند و دید!
 انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.