کدخبر :310076 پرینت
14 آبان 1403 - 19:44

تشریح برنامه های مدیرعامل جدید شرکت مخابرات

محمد جعفرپور مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، گفت: باید از یک اپراتور تلکام به اپراتور سرویس مهاجرت کنیم و لذا باید سرویس‌های جدید ایجاد کنیم و با کلیدواژه‌های کیفیت، مشتری‌مداری و ارائه خدمات نوین، کار را به پیش ببریم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جعفرپور، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل این شرکت با تأکید بر اینکه چرخ صنعت ICT کشور با توسعه شرکت مخابرات متحول خواهد شد، تصریح کرد: اگر این شرکت در وضعیت سکون و سکوت باشد قطعاً صنعت ICT تکان نخواهد خورد اما بنا داریم که با کمک همه عزیزان همکار در شرکت مخابرات ایران و سهامداران وزارت ارتباطات، این تحول را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از یک اپراتور تلکام به اپراتور سرویس مهاجرت کنیم، گفت: با برنامه‌ریزی در برنامه‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت و میان‌مدت، باید بتوانیم در بازار کسب‌وکار موفق و پیشرو باشیم.

مهندس جعفرپور از شرکت مخابرات ایران به عنوان غول تلکام غرب آسیا یاد کرد و گفت: این شرکت با حدود ۵۰ هزار پرسنل، ۲۸ میلیون تلفن ثابت، بیش از پنج میلیون مشترک باند پهن و حدود ۴۰۰ هزار کیلومتر پوشش فیبر نوری شهری و بین شهری، یکی از بزرگترین شرکت‌های تلکامی است که حجم قابل توجهی از دارایی‌ها و سرمایه‌های مخابراتی را در خود جا داده است.

وی افزود: در مجموعه مخابرات دنبال این هستیم که سرویس‌های جدید ایجاد کنیم و با کلیدواژه‌های کیفیت، مشتری‌مداری و ارائه خدمات نوین، کار را ادامه دهیم و به پیش ببریم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه راهبرد ما در توسعه شبکه منطبق با راهبرد وزارت ارتباطات خواهد بود، در تشریح جزئیات آن گفت: بنا داریم که یک‌سری مسائل عمده را در این راهبرد جلو ببریم.

وی ادامه داد: وضعیت شبکه.های انتقال IP استانی در وضعیت مناسبی نیست و یکی از راهبردهای اصلی ما، توسعه این بخش است تا مشکلات کندی کیفیت و کندی سرعت شبکه و مشکلات کیفیت کاربران را حل کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که در بخش شبکه شرکت مخابرات وجود دارد موجب کیفیت نامطلوب شبکه در کل کشور و اختلال در اپراتورهای مخابراتی است، اظهار داشت: راهکار حل مشکلات شبکه در کشور در گرو حل مشکلات شرکت مخابرات ایران و راهبرد دوم، توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهاست که در دستور کار قرار خواهیم داد و بنا داریم که حجم زیادی از مشترکان خانگی و تجاری را به فیبر نوری متصل کنیم.

مهندس جعفرپور با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در دستور کار خواهد بود مشارکت با سایر اپراتورهای مخابراتی است، گفت: ما به‌عنوان بزرگترین شرکت تلکام کشور می‌توانیم از مجموعه‌های کوچک‌تر استفاده کنیم و با مشارکت و هم‌افزایی با هم بتوانیم درآمد متقابل را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه با ایجاد هماهنگی بین شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات، ضروری است، اظهار داشت: یکی از اقدامات اولیه در برنامه کاری شرکت تا انتهای سال ۱۴۰۳ تحولات چشمگیری است که با همکاری و هماهنگی که بین صف و ستاد شرکت و وزارت ارتباطات صورت می‌گیرد که هم برای شرکت مخابرات هم برای سایر اپراتورهای مخابراتی و هم برای مردم عزیز ایران اسلامی که ولی‌نعمتان ما هستند بهره‌مند خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، از مشترکان شرکت به عنوان ولیّ نعمت یاد کرد و گفت: در صنعت، گفته می‌شود که مشتری، پادشاه است ولی شعار ما این خواهد بود که مشتریان، ولیّ نعمت ما هستند.

مهندس جعفرپور با اشاره به این‌که متأسفانه در ارائه خدمات و سرویس‌ها، وضعیت مناسبی وجود ندارد، گفت: امیدواریم با همکاری هم، این مشکلات را مرتفع کنیم و سرویسی را که شایسته مردم عزیزمان هست ارائه دهیم.

وی از کارکنان شرکت مخابرات به عنوان سرمایه اصلی شرکت نام برد و تصریح کرد: ما می‌توانیم تعدد نیروی انسانی و کارکنان را که در حال حاضر، برخی از بخش‌های شرکت را دچار مشکل کرده، به یک فرصت طلایی تبدیل کنیم.

وی با بیان این‌که این موضوع، نیازمند همت مضاعف مدیران است، افزود: از همین‌جا به تمامی مدیران در سراسر کشور می‌گویم که کمربندها را با خدمت و توسعه محکم ببندید که فرصت‌ها مثل ابر می‌گذرند و چشم‌برهم‌زدنی چهار سال می‌گذرد و باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.