در نشست مجمع عمومی این شورا در سالجاری، گردهمایی با هدف "نوآوری در پست" با تاکید بر نقش هوش مصنوعی در کسب و کار پستی برگزار و پیمایش تجربه مشتری در عصر حاضر، در بهرهگیری از هوش مصنوعی در افزایش تجارب مثبت میان کارکنان و مشتریان و کمک گرفتن از آن، در افزایش اطلاعات پستی و قدرت انتخاب مشتری، مطرح گردید.
شورای راهبری به همراه شورای عملیات پستی، دو بار در سال، جلساتی را بهصورت منظم در شهر برن (سوئیس) برگزار میکنند که شورای عملیات پستی، پاسخگوی مسائل عملیاتی، تجاری، فنی و اقتصادی مرتبط با سرویسهای پستی است.
طبق اعلام شرکت ملی پست، شورای عملیات پستی متشکل از چهار کمیته اصلی است که به موضوعاتی نظیر زنجیره تامین، خدمات فیزیکی و تجارت الکترونیک، توسعه بازارها و نوآوری و سرویس پست مالی میپردازد.
این شورا همچنین پیرامون استانداردهای فنی، عملیات پستی یا سایر فرآیندهای مرتبط به کشورهای عضو مشورت میدهد. شورای راهبری (CA) با ۴۱ عضو و شورای عملیات پستی (POC) با ۴۸ عضو دو نهاد مهم پستی بین المللی، بعد از کنگره پستی جهانی هستند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید