کدخبر :309127 پرینت
25 مهر 1403 - 14:03

فراخون حمایت از طرح های برگزیده برای تحقق دولت الکترونیک با رویکرد هوش مصنوعی

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با انتشار فراخوانی نسبت به شناسایی، ارزیابی و حمایت از طرح های برگزیده در حوزه «تحقق دولت الکترونیک با رویکرد هوش مصنوعی» اقدام و تاکید کرد که این کانون ضمن اهدای جوایز به برگزیدگان نهایی، برای استقرار و پیاده سازی طرح ها در سازمان‌ها و دستگاه های ذیربط پشتیبانی لازم را انجام خواهد داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با انتشار فراخوانی برای شناسایی، ارزیابی و حمایت از طرح های برگزیده در حوزه «تحقق دولت الکترونیک با رویکرد هوش مصنوعی» با شرایط ذیل اقدام کرد.

طرح ها و پیشنهادات مورد انتظار:

۱- طرح اتصال مراکز داده اصلی و پشتیبان دستگاه های اجرایی به «زیرساخت یکپارچه ابری دولت هوشمند».
۲- الگوی مشارکت عمومی - خصوصی برای ایجاد، تقویت و استقرار زیرساخت یکپارچه ابری کشور.
۳- رویکرد تجمیع ماموریت، ساختار و نیروی انسانی واحدهای مختلف مانند فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، مرکز نوآوری و تحول اداری و .... در دستگاه های اجرایی و ایجاد یک معاونت یا مرکز تحت عنوان  « نوآوری، هوش مصنوعی  و امنیت».
۴- تهیه برنامه عملیاتی استقرار و پیاده سازی چرخه هوشمندسازی، اصلاح فرآیندها و استقرار حکمرانی داده مبنا مبتنی بر هوش مصنوعی. 
۵- تکمیل پایگاه های اطلاعات پایه هر یک از دستگاه های اجرایی و تبادل داده و اطلاعات و هرگونه پاسخگویی به استعلام ها به صورت کاملا آنی و برخط.
۶- تهیه برنامه تحول دیجیتال توسط هر دستگاه اجرایی یا سازمان و طرح(پروژه)های پیشران که با پیشنهادات و توانمندیهای بخش های غیردولتی منطبق باشد.

بنابراین از اشخاص حقیقی و حقوقی که در هر یک از موضوعات فوق دارای دانش و تجربه کافی می باشند دعوت می نماییم که حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان سال ۱۴۰۳ نسبت به ارسال رزومه و خلاصه طرح و یا پیشنهاد خود به این کانون به نشانی الکترونیک info@favacoo.com اقدام نمایند.

پس از بررسی دقیق رزومه ها و پیشنهادات تعدادی از طرح ها و پیشنهادات برتر انتخاب و مرحله دوم ارزیابی از طریق نشست های حضوری و دریافت اطلاعات تکمیلی و داوری نهایی انجام خواهد شد.

کانون هماهنگی فاوا ضمن اهدای جوایز به برگزیدگان نهایی، برای استقرار و پیاده سازی طرح ها در سازمان‌ها و دستگاه های ذیربط پشتیبانی لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.