کدخبر :308360 پرینت
10 مهر 1403 - 09:28

ترامپ: جلسه هریس پیرامون طوفان هلن جعلی است

دونالد ترامپ، عکسی که از کامالا هریس پیرامون حضور او در جلسه توجیهی درباره تاثیرات طوفان هلن منتشر شده است را صحنه‌سازی و جعلی خواند و گفت که برای کار کردن باید سیم هدفون به تلفن وصل شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، عکس کامالا هریس، معاون جو بایدن که ظاهرا او را در حال شرکت در جلسه توجیهی درباره تاثیرات طوفان هلن نشان می‌دهد، را «صحنه‌سازی» و «جعلی» خواند.

رئیس جمهوری سابق آمریکا با انتشار پیامی در شبکه «تروث» نوشت: «برای کار کردن باید سیم [هدفون] را به تلفن وصل کنید».

همانطور که ترامپ و برخی کاربران شبکه‌ های اجتماعی اشاره کردند، از زاویه عکسی که در اکس منتشر شده، سیمی که باید هدفون هریس را به تلفنی که روی میز مقابل او قرار دارد وصل کند، آویزان است و به دستگاه متصل نیست. علاوه بر این، کاغذی که در مقابل هریس قرار دارد، به نظر می‌رسد خالی است.

هریس با انتشار این تصویر در اکس نوشت: «همین حالا درباره آخرین تحولات و تاثیرات طوفان هلن توجیه شدم. همچنین درباره اقدامات ادامه‌دار دولت ما برای حمایت از پاسخ‌های اضطراری و بهبود شرایط صحبت کردیم».

به گزارش نیویورک‌پست، هریس ۵۹ ساله، تاکنون به هیچ یک از ایالت‌های آسیب‌دیده از طوفان هلن سفر نکرده است. طوفانی که دست‌کم ۱۲۰ نفر را در جنوب شرقی آمریکا به کام مرگ کشانده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.