کدخبر :307200 پرینت
18 شهریور 1403 - 14:45

آیا ایردراپ همستر کامبت پنجم مهر ماه انجام می شود؟

کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام اعلام کرد که توزیع ایردراپ و لیست‌ شدن توکن این بازی روز ۲۶ سپتامبر (پنجم مهر ماه) انجام خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بازی محبوب همستر کامبت که در بستر پیام‌رسان تلگرام فعالیت می‌کند، از برنامه‌های هیجان‌انگیز خود برای آینده‌ی نزدیک پرده برداشت. این بازی که با جذب بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر از زمان راه‌اندازی در بهار امسال، به یکی از پدیده‌های جهان بازی‌های موبایلی تبدیل شده، اعلام کرد که در تاریخ ۲۶ سپتامبر (پنج مهر)، توکن اختصاصی خود با نام HMSTR را در شبکه‌ تون (TON) عرضه خواهد کرد.

همزمان با این رویداد مهم، تیم توسعه‌دهنده‌ بازی برنامه ایردراپ بخشی از این توکن‌ها را میان بازیکنان فعال خود دارد.

همستر کامبت با الهام از موفقیت بازی نات کوین (Notcoin) که اوایل امسال بیش از ۳۵ میلیون بازیکن را به خود جذب کرد، توانسته با ارائه‌ یک تجربه‌ نوآورانه و جذاب، رکورد جدیدی در جذب مخاطب ثبت کند. آمارهای تلگرام نشان می‌دهد که تنها در ماه گذشته، بیش از ۸۰ میلیون کاربر فعال با این بازی تعامل داشته‌اند.

این بازی که در قالب یک مینی اپ در تلگرام ارائه شده، ترکیبی هوشمندانه از مکانیزم ساده‌ ضربه زدن به صفحه‌ نمایش و شبیه‌سازی مدیریت یک صرافی ارزهای دیجیتال است. این رویکرد خلاقانه توانسته توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کند.

اعلام این خبر هیجان‌انگیز درست ساعاتی پس از وقوع اختلالی موقت در شبکه‌ TON صورت گرفت که ظاهراً به دلیل ازدحام ناشی از ایردراپ داگز رخ داده بود. با این حال، نمایندگان TON تأیید کرده‌اند که مشکلات برطرف شده و شبکه اکنون به حالت عادی بازگشته است.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ توکن HMSTR، انتظار می‌رود شاهد افزایش هیجانات و فعالیت در جامعه‌ بازیکنان همستر کامبت باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.