کدخبر :307149 پرینت
17 شهریور 1403 - 12:51

لزوم همکاری دولت‌ ها با مخابرات برای ارائه خدمات بیشتر به مردم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: همراهی و همکاری دولت‌ ها با مخابرات برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ایران ضروری است و بر اساس گزارش‌ های دقیق معتقدم که مشکلات مخابرات در حال حل‌ شدن است و آینده بسیار روشن و بهتری در انتظار است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در آئین تودیع و معارفه مدیرمخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مخابرات این منطقه اظهار کرد: خوشبختانه ریل گذاری مناسب و خوبی در مخابرات منطقه آذربایجان غربی انجام گرفته و جهت دهی مثبتی به روند توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان داده شده است.

وی افزود: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، ایجاد شادابی و بروز خلاقیت های جدید و استفاده از نگاه های نو در مناسبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، ایجاد شادابی و بروز خلاقیت‌های جدید و استفاده از نگاه‌های نو در مناصبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

مهندس سلطانی با تمجید از عملکرد مثبت «بهمن اسمعیل‌زاده» در مخابرات منطقه اردبیل، مدیریت وی در این استان را جهادی و موفق عنوان کرد.

وی افزود: امیدواریم روند این تحول‌آفرینی که اسمعیل‌زاده در اردبیل پیش گرفته بودند در آذربایجان غربی نیز ادامه یابد، هرچند که با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی و مرزی این منطقه، رسیدن به شاخص‌های راضی‌کننده مستلزم کار و تلاش دو چندان است.

مهندس سلطانی با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری دولت‌ها با مخابرات برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ایران گفت: خوشبختانه استاندار استانداران خوب و شاخص ایران است و موفقیت‌های شرکت مخابرات ایران در آذربایجان غربی به نگاه مثبت ایشان بازمی‌گردد.

وی با تأکید بر این‌که مخابرات همیشه در کنار مردم است، گفت: در همین زلزله اخیر خوی، همه شهادت می‌دهند که مخابرات به عنوان یک شرکت خصوصی، از نخستین دستگاه‌هایی بود که در کنار زلزله‌زدگان حاضر شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: شرکت مخابرات ایران سرمایه‌های بسیاری در استان‌ها از جمله در آذربایجان غربی دارد و امیدواریم مسؤولان دولتی از این سرمایه که متعلق به مردم است استفاده کافی را ببرند.

مهندس سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: من بر اساس گزارش‌های دقیق معتقدم که مشکلات مخابرات در حال حل‌شدن است و آینده بسیار روشن و بهتری در انتظار است.

جلسه

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.