کدخبر :306396 پرینت
01 شهریور 1403 - 16:15

اولین گام وزیر ارتباطات برای تحقق وعده بهبود کیفیت شبکه اینترنت

در نخستین گام به منظور تحقق وعده دکتر پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم به‌منظور رفع چالش‌های دسترسی مردم به اینترنت، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین روز کاری‌اش در قامت وزیر از مجمع مخابراتی LCT بازدید و در جریان وضعیت زیرساخت‌های مخابراتی در ارائه خدمات اینترنت به کاربران قرار گرفت.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم در نخستین روز کاری‌اش در وزارت ارتباطات از مجمع مخابراتی LCT بازدید کرد و در جریان وضعیت زیرساخت‌های مخابراتی در ارائه خدمات اینترنت به کاربران قرار گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از این بازدید در شبکه‌های اجتماعی نوشت: گزاف نیست اگر بگوییم مرکز LCT، شریان اینترنت کشور است. بواسطه وعده رییس جمهور به ملت و دغدغه‌های نماینده‌های مردم و نگرانی‌های مردم، در همین روز اول کاری از این مرکز بازدید کردم. تقویت کیفیت شبکه از اولویت‌های اصلی من و همکارانم خواهد بود.

وزیر ارتباطات

دکتر سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اولویت خود در رفع چالش‌های حوزه ارتباطات، گفت: نگاه ما نگاه متوازن است و یکی از بحث هایی که داریم نگاه متوازن به تمام بخش هاست.

وی، اظهار کرد: این به این معنی است که اگر سامانه ها را توسعه دهید و به طور متوسط زیرساخت ارتباطی را تقویت نکنید، کار شکل نمی‌گیرد و در بحث امنیت سایبری هم همین است، اگر خدمتی را به مردم ارائه دهید و پایدار نباشد و آسیب پذیر باشد، به صورت طبیعی رضایت حاصل نمی‌شود و بنابراین نگاه ما نگاه متوازن در همه حوزه هاست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.