کدخبر :305888 پرینت
22 مرداد 1403 - 14:45

خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته آیگپ به زائران اباعبدالله (ع)

پشتیبانی آیگپ به‌صورت شبانه‌روزی، پاسخگوی مراجعین خرید ارز اربعین در این پیام‌رسان است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آیگپ، زائرانی که تمایل دارند ارز مورد نیاز خود را از شعب بانک پارسیان تهیه کنند، می‌بایست خدمات غیرحضوری ثبت نام خرید ارز اربعین را از طریق پیام رسان آیگپ انجام دهند.

کاربران تا سوم شهریورماه فرصت دارند به صورت آنلاین اقدام به خرید ارز زیارتی کنند و خدمات آنلاین بانک پارسیان را در این خصوص از بستر آیگپ دریافت کنند.

پشتیبانی آیگپ به منظور رفاه حال زائرین در ایام اربعین حسینی، به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی کاربران آیگپ خواهد بود و مراجعین به این پیام‌رسان اگر در هر قسمت از مراحل ثبت نام خرید ارز و یا سایر قسمت‌ها و خدمات آیگپ با مشکل و یا اختلالی مواجه شدند، می‌توانند با تماس مستقیم و یا ثبت تیکت با پشتیبانی آیگپ در ارتباط باشند.

برای ارتباط با پشتیبانی آیگپ، در قسمت آیلند (سرزمین خدمات آیگپ) وارد بخش پشتیبانی شده و با کلیک بر روی تماس مستقیم و یا پشتیبانی کاربران برای حل مشکل خود در همان لحظه اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند پیام‌رسان آیگپ را از طریق مارکت‌های داخلی (کافه بازار، مایکت و ....) و یا مراجعه مستقیم به https://d.igap.net/arzpr دانلود و نصب کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.