کدخبر :304017 پرینت
17 تیر 1403 - 13:17

آمادگی فعالان زیست‌بوم نوآوری برای کمک به دولت چهاردهم و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، ضمن تقدیر از مشارکت مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، از آمادگی فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور برای کمک به دولت منتخب و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر محمدصادق خیاطیان در پیامی گفت: مشارکت ارزشمند مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که پس از فقدان شهید آیت‌الله رئیسی و به‌رغم جریان‌سازی گسترده دشمنان این مرز و بوم اتفاق افتاد، بار دیگر جلوه‌ای از عقلانیت جمعی و دلبستگی مردم به ایران اسلامی را نشان داد. پاسخ شایسته به این حماسه‌سازی، تلاش همه‌جانبه همه ارکان نظام حکمرانی برای اعتلا و سربلندی ایران عزیز است. توسعه پایدار و متوازن و آبادانی کشورمان، علاوه بر انسجام ملی، در گروی توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: این حضور ارزشمند مردم را به محضر ملت بزرگ ایران، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و منتخب ملت جناب آقای دکتر پزشکیان تبریک عرض می‌کنم و به نمایندگی از جوانان فعال در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، آمادگی کامل این عزیزان را برای کمک به دولت منتخب و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان اعلام می‌دارم. از خداوند متعال برای رئیس‌جمهور منتخب در ایفای این مسئولیت سترگ و خدمت روزافزون به ملت ایران آرزوی توفیق دارم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.