مخابرات؛ سکوی توسعه اقتصاد دیجیتال کشور
مدیرکل توسعه کسبوکار شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که تجربه مشتری و بهبود آن، قلب تپنده پیشرفت شرکت مخابرات ایران است، که در این مسیر مجموعه مخابرات به عنوان سکوی اصلی توسعه اقتصاد دیحیتال و جهش تولید با مشارکت مردم نقش آفرین است.
به گزارش سیتنا، دکتر یاسر باقری در نشست هماندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات که با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد ستادی شرکت و با حضور مجازی مدیران مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار شد، اعلام کرد: بازآفرینی الگوی توسعه کسب وکار، فراتر از جریان های درآمدی شرکت و موجب سودآوری کلی در بخش اقتصاد دیجیتال است.
وی با اشاره به تاسیس دبیرخانه انقلاب صنعتی چهارم در مخابرات منطقه البرز گفت: درفرهنگ سازی درمدل عملیاتی، طبق برآوردهای جهان پیش می رویم و هرآورده ای که درآمد آن مطابق اقتصاد دیجیتال واینترنت اشیا داشته باشد، جزو اهداف مجموعه مخابرات است.
یاسر باقری ادامه داد: کاوشگری در سویه جدید، استفاده از دوسوتوانی و تقویت تاب آوری از اهدافی است که با تناسب سازی مجموعه زیرساخت و دارایی شرکت محقق می شود.
وی افزود: هم آفرینی و شبکه سازی، در تمام استان ها در حال طراحی است که با استفاده از زیست بوم محلی می توان این شبکه سازی را با کمک مخابرات انجام داده و از کمک های بخش حاکمیتی نیز بهره مند شد.
مدیرکل توسعه و کسب وکار شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: چهارچوب تحولی شرکت را در حوزه نقش آفرینی اقتصاد دیجیتال دنبال می کنیم، خدمات ابری، خدمات ایوتل، خدمات هلسا سرویس ابری ثبت تخلف جاده ای و خدمات اپراتوری حمل و نقل از جمله فعالیت های این شرکت است که با نقش آفرینی مخابرات و مشارکت شرکت های دانش بنیان به سرعت دنبال می شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید