فروش سرویس فیبرنوری در نیمه دوم سال جاری در استانها افزایش مییابد
معاون راهبرد و توسعه کسبوکار شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: ایجاد فضای رقابتی جدید در حوزه فیبرنوری بر اساس پروانههای جدید، میتواند امتیازهای بیشتری به ویژه در فروش فیبرنوری برای استان ها در نیمه دوم سال جاری به ارمغان آورد.
به گزارش سیتنا، مهندس شکوری در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره معاونین و مدیران ارشد ستادی شرکت و به صورت ارتباط ویدیو کنفرانس با مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار شد، مناطق برتر در ارزیابی عملکرد مناطق را به ترتیب، خراسان شمالی، سمنان، البرز، اردبیل، چهارمحال و بختیاری اعلام کرد و گفت: برای سال جدید نیازمند سطح جدیدی از فعالیت هستیم با توجه به پروانه ی صادر شده در حوزه رقابتی جدید این اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه در بین مناطق پایش و ارزیابی فعالیت ها به وِیژه در توسعه شبکه دسترسی فیبرنوری بر طبق طرح های ابلاغی وزارت ارتباطات افزایش یافته است، اظهار داشت: این برنامه با توجه به ورود سایر بازیگران و ایجاد فضای رقابتی در نیمه دوم امسال دسترسی FTTH امتیاز بیشتری به ویژه در فروش فیبرنوری برای استان ها به ارمغان خواهد آورد.
وی با تشریح منابع ارزیابی امسال و ارکان آن گفت: ارزیابی امسال با حداقل تفاوت نسبت به سال گذشته طرح ریزی شده و بر این اساس شاخص ها با اولویت های شرکت از جمله رشد درآمد عملیاتی نسبت به سال گذشته و تحقق برنامه، در نظر گرفته شده است.
معاون راهبرد و توسعه کسبوکار گفت: چهارمحال و بختیاری، اردبیل، البرز، سمنان و خراسان شمالی رتبهی اول را در سه سطح تعریف شده مخابرات مناطق کشور بدست آورده اند.
وی تحقق پروژههای کلیدی شبکه، برنامه دایری خدمات، رویکردها و راهکارهای خلاقانه، آرپوی دیتای تجاری، پروژه های کلیدی فناوری و رضایت مشتریان را برخی از دلایل مهم برای انتخاب رتبه برتر مناطق عنوان کرد.
شکوری با اشاره به انتخاب برترین ها درطرح نجما، مولدسازی، Connection و پرسنلی گفت: Connection (اتصال سرویس تانوما)، مولدسازی دارایی های غیر جاری طرح نجما (توسعه شبکه دسترسی نوری) نسبت هزینه پرسنلی به درآمد عملیاتی از شاخص های در نظر گرفته شده در این زمینه است.
وی با اشاره به اینکه رتبه مناطق در شاخص های مدل ارزیابی در دسته های: عملکرد مالی و بهره وری ،مطالبات و تعهدات ،تجاری و فروش پروژه ، خلاقیت، نوآوری و هوش تجاری ارزیابی ستادی ودرشاخص های درآمد عملیاتی ، حاشیه سود عملیاتی (عملکرد – رشد)، سود عملیاتی ( تحقق )هزینه عملیاتی (رشد و تحقق) – هزینه عملیاتی به درآمد عملیاتی (عملکرد) ، درآمد کل به دارایی ها نسبت واریزی وجه نقد به درآمد کل (منهای فروش ملک)بوده است افزود : درصد مطالبات وصول نشده کل ، نسبت وصولی جاری از صدوری دوره دیتای تجاری و اپراتوری ، نسبت وصولی جاری از صدوری دوره تلفن ثابت و باند پهن، درصد کاهش حسابهای دریافتنی، آرپو خدمات باند پهن، آرپو دیتای تجاری نیز برخی دیگر از این شاخص است که با رویکردها و راهکارهای نوآورانه، خدمات و محصولات نوآورانه و نتایج خارق العاده و ویژه ارزیابی معاونت ها و ادارات کل ستادی صورت گرفته است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید