کد مطلب: 

295513

آیا نظارتی بر قنادی‌های آنلاین وجود دارد؟

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه‌قنادی، گفت: کسب و کارهای آنلاین در بخش شیرینی‌پزی و کیک‌پزی به‌ صورت کاملا مجزا و بدون نظارت اتحادیه قنادی در حال فعالیت هستند و هیچگونه نظارتی در مورد این کسب و کارها صورت نمی‌گیرد، اغلب افراد به اسم شیرنی و کیک خانگی، وارد این حوزه شده‌اند و نه از نظر بهداشت زیر نظر هستند و نه از نظر مالیات، مبلغی را پرداخت می‌کنند.
آیا نظارتی بر قنادی‌های آنلاین وجود دارد؟

به گزارش سیتنا، به‌ گفته علی بهره‌مند، کسب و کارهای آنلاین در بخش شیرینی‌پزی و کیک‌پزی به‌صورت کاملا مجزا و بدون نظارت اتحادیه قنادی در حال فعالیت هستند و هیچگونه نظارتی در مورد این کسب و کارها صورت نمی‌گیرد. اغلب افراد به اسم شیرنی و کیک خانگی، وارد این حوزه شده‌اند و نه از نظر بهداشت زیر نظر هستند و نه از نظر مالیات، مبلغی را پرداخت می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه‌قنادی، همچنین با بیان اینکه این کسب و کارها برای نیروهای زیر نظرشان هیچ بیمه‌ای نیز پرداخت نمی‌کنند، توصیه کرده که خریداران هشیار باشند و از این کسب و کارها خرید خود را انجام ندهند به این دلیل که اگر مشکلی بابت خریدشان رخ دهد به‌علت عدم نظارت اتحادیه، این کسب و کارها قابل پیگیری و شکایت نیستند. دولت باید برای این کسب و کارهای آنلاین تدابیری وضع کند تا فعالیت این افراد زیر نظر اتحادیه قنادی، وزارت بهداشت و اداره اماکن باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-05 11:28

افزودن دیدگاه جدید