تحقق نگاه تجاریمحور برای افزایش رضایت مشتریان؛ در اولویت برنامههای شرکت مخابرات ایران
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید بر ارائه خدمات جدید و باکیفیت و افزایش رضایت مشتریان و مشارکت با فعالان حوزه ارتباطات با هدف سودآوری بهتر، گفت: تحقق نگاه تجاری و مشتری مداری در اولویت برنامههای شرکت مخابرات است.
به گزارش سیتنا، داوود زارعیان در اولین نشست شورای مدیران مخابرات در سال ۱۴۰۳ با تشریح سیاست های بخش تجاری و امور مشتریان به عنوان پیشانی ارتباط با مخاطبان در سال ۱۴۰۳ بیان داشت: اهم برنامه های سال جاری بر این مطلب مهم استوار است که توسعه طرح های تجاری مانند نجما در صورتی امکان پذیر باشد که آزمایش و تحویل توسط مخابرات قبلا انجام شده و همچنین سرمایه گذاری برای توسعه، باید در نقاط High ARPU و دارای مزیت مناسب اقتصادی انجام شود.
وی افزود: گستردگی شبکه خدمات پس از فروش به همراه مکان یابی هوشمند برای ارائه سرویس در نقاط دارای مزیت اقتصادی، از راهبردهای اساسی بخش مشتریان در سال جاری ست.
زارعیان ضمن بیان این مطلب افزود: حلقههای زنجیر، شبکه و زیرساخت ها، فناوری اطلاعات و زیرساختهای آن، راهبرد و فرآیندها، زنجیره تامین و قراردادها، قوانین و رگولاتوری، منابع انسانی و آموزش ها، مالی و پرداختها و در انتها امور مشتریان است که تقویت این حلقه ها، منجر به فروش بیشتر، افزایش درآمد و تجربه بهتر مشتری میشود.
وی با اشاره به تاثیر توسعه سبد محصولات شرکت مخابرات و بازخورد مثبت فعالیت های شرکت در افزایش چسبندگی و جذب مشتریان گفت: در خدمات دیتا ۱۹۲ درصد رشد واگذاری نسبت به سال گذشته محقق شده است.
معاون تجاری و خدمات مشتریان یادآور شد: هم افزایی در بخشهای مختلف سازمان، رسیدن به برنامههای پیش بینی شده در حوزه ستاد و استانها و تقویت نیروی فروش با استفاده از بهبود سیستمهای فناوری اطلاعات، از روشهای ایجاد و جاری سازی انگیزه و هدفمندسازی فعالیتها در حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران است.
وی خاطرنشان ساخت: خدمات پس از ارائه سرویس نیز در شرکت مخابرات ایران نیاز به تقویت و گسترش دارد و در این حوزه، باید چابکتر از وضعیت فعلی حرکت کنیم که برای تحقق آن، ایجاد طرحهای تشویقی، تکنیکهای موثر در فروش و نگهداشت مشتریان و همچنین، تبلیغات موثر و کارآمد باید مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید