کدخبر :290270 پرینت
03 بهمن 1402 - 17:32

خودکشی مشکوک سرباز زن آمریکایی که ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده داشت

میشل یانگ، سرباز ۳۴ ساله و مشهور ارتش آمریکا که در اینستاگرام بیش از ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده داشت، خود را در اقدامی غافلگیرکننده حلق‌آویز کرد.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، میشل صاحب یک حساب محبوب و پرطرفدار در اینستاگرام در حوزه آمادگی جسمانی و مد بود که بیش از ۱۰۰ هزار نفر آن را دنبال می‌کردند.

سارا ماین، دوست نزدیک میشل می‌گوید: او با روحی بسیار زیبا، دوستی بی نظیر بود. این موضوع نشان می‌دهد هرگز نمی‌توانید بفهمید فردی با چه مشکلات روحی دست و پنجه نرم می‌کند.

میشل یانگ ۱۶ سال سابقه خدمت در ارتش آمریکا داشت و از ۱۸ سالگی به عنوان سرباز فعالیت می‌کرد. وی دو بار به افغانستان اعزام شده بود.

او تنها چند روز پیش از مرگش، برای تولد دخترش پیامی عاشقانه نوشته بود و از افتخار مادر شدن سخن گفته بود. دوستانش به یاد می‌آورند که او رابطه بسیار نزدیکی با دخترش داشت.

عجیب اینکه، میشل در سپتامبر گذشته در هفته جلوگیری از خودکشی، داستان خودکشی برادر بزرگ‌ترش را در ۱۴ سالگی‌اش بازگو کرده بود و از افراد در مشکلات روحی خواسته بود کمک بگیرند.

هنوز مشخص نیست چه چیزی منجر به خودکشی وی شده است. سارا ماین می‌گوید: بیماری‌های روانی به ویژه در میان نظامیان شایع است. باید کار بهتری برای کمک به آنان انجام دهیم.

در صفحه جمع‌آوری کمک‌های مالی برای میشل یانگ، تاکنون بیش از ۲۵ هزار دلار برای دخترش جمع شده است.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.