کدخبر :286050 پرینت
18 مهر 1402 - 15:09

وزیر ارتباطات: هوشمندسازی پست با سرعت بیشتری انجام شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: طی سال‌های اخیر قدم‌هایی در حوزه هوشمندسازی پست برداشته شده، ولی باید سرعت بیشتری بگیرد و از انواع فناوری ها در تمام مراحل پست استفاده شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور، در آیین رونمایی از پروژه های پستی کشور که به مناسبت روز جهانی پست برگزارشد، با اشاره به اینکه پست پیشران توسعه اقتصاد دیجیتال است، گفت: با تحول و هوشمندسازی پست می توانیم شاهد تحول در اقتصاد دیجیتال باشیم.

وی با اشاره به اولویت هوشمندسازی پست در این دوره، افزود: در این مدت قدم‌هایی در حوزه هوشمندسازی پست برداشته شده ولی باید سرعت بیشتری بگیرد و از انواع فناوری ها در تمام مراحل پست استفاده شود.

وزیر ارتباطات خروجی هوشمند سازی پست را مشخص شدن زمان رسیدن مرسوله به مقصد عنوان کرد و گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که در همین دولت با هوشمندسازی زمان دریافت مرسوله توسط مردم با بیست تا سی دقیقه خطا مشخص شود و مردم ساعت ها منتظر نمانند.

وی افزود: کمتر از دو سال از زمان این دولت باقی است و باید به این کار شتاب دهید تا بتوانیم با افزایش کیفیت رضایت مردم را داشته باشیم.

زارع پور با اشاره به استفاده پست از ظرفیت دانش بنیان ها در این حوزه، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دانش بنیان ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

گفتنی است، امروز و با حضور وزیر ارتباطات، پروژه های خرید ۸۴ دستگاه کامیون، کامیونت و ون، راه اندازی ۱۵ خط جدید پستی، راه اندازی ناحیه پستی ایرانمال، سرویس پیک شهری (همیاری پست)، مصادیق هوشمند قبول و توزیع( لاکر) سامانه جامع تجارت الکترونیک، سرویس اثبات و تایید تحویل، سرویس اعلام زمان تحویل مرسوله، سامانه تمبرهای پستی و ارائه خدمات الکترونیکی پست بر روی پلتفرم آپ به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.