کدخبر :284429 پرینت
05 شهریور 1402 - 13:11

تاریخ رونمایی از آیفون ۱۵ لو رفت

مارک گرمن افشاگر حوزه دیجیتال و چند افشاگر دیگر مدعی شدند تا هفته آینده دعوتنامه‌ها ارسال خواهد شد و در تاریخ ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر به صورت رسمی شاهد رونمایی از آیفون ۱۵ خواهیم بود.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، در حالیکه در چند سال گذشته رونمایی از گوشی‌های جدید آیفون در اواسط ماه سپتامبر صورت گرفته، روزهای گذشته شاهد شایعاتی در مورد ادامه یافتن این سنت از سوی کمپانی اپل و رونمایی از سری جدید آیفون‌ها در تاریخ ۱۲ سپتامبر بوده‌ایم.

در شرایطی که کمپانی اپل هنوز دعوتنامه‌های خود را برای مراسم رونمایی از آیفون ۱۵ ارسال نکرده، مارک گرمن افشاگر حوزه دیجیتال و چند افشاگر دیگر مدعی شدند تا هفته آینده دعوتنامه‌ها ارسال خواهد شد و در تاریخ ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر به صورت رسمی شاهد رونمایی از آیفون ۱۵ خواهیم بود.

از مهم‌ترین تغییرات آیفون ۱۵، به استفاده از درگاه USB-C می‌توان اشاره کرد تا گوشی‌های اپل پس از سال‌ها با درگاه منسوخ لایتنینگ خداحافظی کنند. ضمن اینکه گفته شده آیفون‌ ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس فریم تیتانیومی و پردازنده سه نانومتری خواهند داشت.

اگرچه قیمت آیفون ۱۵ فعلاً هنوز اعلام نشده، اما برخی منابع به افزایش قیمت گوشی اپل در نسل جدید اشاره کرده‌اند. ممکن است آیفون‌های پرو با افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت مواجه شوند. گوشی آیفون سال گذشته با افزایش قیمت در بازارهای خارج از آمریکا مواجه شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.