ارائه خدمات الکترونیک ثبت احوال به 200 هزار نقطه در سراسر کشور
معاون امور هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال کشور با ایجاد زیرساختهای لازم برای ارائه سرویسهای الکترونیک، به ۲۰۰ دستگاه در ۲۰۰ هزار نقطه در حال ارائه خدمات به متقاضیان خدمت است.
به گزارش سیتنا، محمدباقر عباسی با بیان اینکه این سازمان به سمت هوشمند سازی پیش میرود، اظهار کرد: با توجه به شعار دولت سیزدهم مبنی بر دولت هوشمند و تاکیدات ریاست سازمان در این خصوص، هم اکنون اولویت این سازمان حرکت به سمت سازمانی پویا و هوشمند بوده و در همین راستا این سازمان با ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه فناوری به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در 200 هزار نقطه به صورت الکترونیک ارائه خدمت میکند.
وی به عملکرد این سازمان در ارائه سرویسهای الکترونیک به سایر دستگاهها اشاره کرد و افزود: عملکرد مناسب سازمان ثبت احوال کشور در ارائه خدمات الکترونیک بین دستگاهها موجب شد این سازمان در تیرماه امسال در نهمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات در محور دولت هوشمند و زیرمحور مرکز ملی تبادل اطلاعات حائز رتبه دوم شده و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری مورد تقدیر قرار گیرد.
معاون امور هویتی سازمان ثبت احوال کشور در ادامه با اشاره به ادعای اخیر این سازمان مبنی بر قطعی و اختلال در سرویسهای سازمان ثبت احوال کشور، گفت: هیچگونه قطعی در سرویسهای الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور وجود ندارد و همکاران ما به صورت شبانهروزی در حال رصد این سرویسها هستند.
عباسی با اشاره به اینکه تاکید ما این است که دستگاههای خدمتگیرنده از سازمان ثبت احوال کشور به جهت پایداری سیستمهای خود و جلوگیری از اختلال در ارائه خدمات به مردم همواره در حال رصد و بروز کردن سیستمهای خود باشند، ادامه داد: سازمان ثبت احوال کشور روزانه به 200 دستگاه در 200 هزار نقطه در کشور به صورت الکترونیک، خدمات ارائه میدهد و این خدمات تنها مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیست و هرگونه اختلال در این خصوص از سوی سامانههای داخلی سازمان مذکور است و در این خصوص به صورت مستمر به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هشدار داده شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید