کدخبر :283280 پرینت
07 مرداد 1402 - 10:26

مدیرکل ICT استان گلستان: مردم تخلفات دفاتر پیشخوان را به سامانه 195 اعلام کنند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: از مردم درخواست داریم که در صورت مواجهه با تخلفات دفاتر خدمات پیشخوان دولت با سامانه رایگان 195 تماس بگیرند و دفاتری که در ارزیابی سالانه امتیاز منفی دریافت نکرده باشند در واگذاری خدمات جدید در اولویت قرار دارند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، سید حامد قدس علوی گفت: جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بررسی کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات واصله برگزار شد.

وی با اشاره به تخلفات و شکایات گفت: از عمده تخلفات مورد بحث در جلسه مذکور عدم رعایت موارد اصول حاکم بر دفاتر مصوبه شماره دو جلسه 317 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و عدم رعایت سقف تعرفه خدمات، اخذ وجوه مازاد برتعرفه ابلاغی، ارائه خدمات در خارج از محل دفتر پیشخوان، عدم همکاری با بازرسان سازمان، عدم حضور دارنده پروانه در دفتر و عدم نصب تعرفه های دستگاه های خدمت دهنده بوده است که پس بررسی در جلسه با متخلفان مطابق مصوبه فوق برخورد قانونی لحاظ خواهد شد.

رئیس شورای راهبردی توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، تاکید کرد: پس از بحث و بررسی دقیق موضوع تخلف و اسناد و مدارک واصله و دفاع دارنده پروانه و شاکی یا حسب مورد نماینده دستگاه خدمات دهنده و جمع‌بندی نظرات اعضا، مطابق فصل چهارم مصوبه فوق نسبت به صدور رای بدوی که شامل اخطارکتبی، امتیاز منفی، تعلیق خدمات، جریمه نقدی و لغو پروانه اقدام خواهد شد.

قدس علوی، افزود: دفاتری که در ارزیابی سالانه امتیاز منفی دریافت نکرده باشند در واگذاری خدمات جدید در اولویت قرار دارند.

وی، در انتها از مردم خواست در صورت مواجهه با تخلفات دفاتر خدمات پیشخوان دولت باسامانه رایگان 195 تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.