کدخبر :282416 پرینت
14 تیر 1402 - 14:01

معروف ترین سایت های رزرو هتل و اقامتگاه در خارج از ایران + نحوه پرداخت در آنها

همانطور که گفته شد برای پرداخت هزینه برخی از هتل ها نیاز است تا با خرید پی پال و خرید با ویزا کارت هزینه را پرداخت کنید که برای افتتاح حساب بین المللی می توانید از نوین پرداخت کمک بگیرید، همچنین اگر می خواهید هزینه اقامت خود را بدون نیاز به حساب بین المللی پرداخت کنید باز هم نوین پرداخت در کنار شماست.

متن خبر

گزارش آگهی/ وقتی نوبت به رزرو سفر می رسد، جستجوی یک پرواز عالی اغلب بیشترین توجه را به خود جلب می کند. اما همیشه بزرگترین معضل خرید بلیط هواپیما نیست. بسته به مقصدی که قرار است بروید، در اغلب مواقع ممکن است که اقامت در هتل بزرگترین چالش تعطیلات پیش رویتان باشد. بنابراین، ارزش آن را دارد که در مورد اینکه کدام سایت‌های رزرو هتل را باید برای یک هتل خوب جستجو کرد، باید عملکردی استراتژیک داشته باشیم. اگر به دنبال اطلاع از رزرو هتل و خرید با ویزا کارت یا خرید پی پال برای پرداخت هزینه هتل هستید، همراه ما باشید.

معروف ترین سایت های رزرو هتل

در این جا به سراغ بهترین سایت های رزرو هتل می رویم که عبارتند از:

  • Expedia
  • Orbitz
  • Travelocity
  • Priceline
  • Hotwire
  • Kayak
  • Agoda
  • Google Hotels

نکاتی برای یافتن بهترین سایت های رزرو هتل

بهترین سایت‌های رزرو هتل فقط اکتفا به ارائه اتاق‌های ارزان قیمت نمی‌کنند، آنها علاوه بر این موضوع در سایت های خود دارای گزینه‌های جستجو و فیلترهای انعطاف‌پذیر، و همچنین دارای گزینه بررسی هتل‌ها و خدمات مشتریان نیز هستند و سرویس‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند تا بتوانید به بهترین نحو کمکی را که احساس می کنید دریافت کنید.

 هتل های زیادی در سایت‌های مختلف بالا وجود دارند که همگی جزئی از بهترین سایت‌ها برای رزرو هتل هستند. حقیقت ماجرا این است که هیچ وب سایت واحدی برای رزرو اقامت در هتل‌های طرف قراردادش قرار نیست هر بار بهترین گزینه ممکن را به شما ارائه دهد. اما، سایت‌های مختلفی برای رزرو هتل از طریق خرید با پی پال و خرید با ویزا کارت وجود دارد که تمامی جنبه های رزرو یک هتل خوب را دارا هستند. این سایت‌ها راه‌های بهتری را برای جستجو و فیلتر کردن نتایج به کاربران ارائه می‌دهند.

برخی دیگر از این سایت‌ها در کنار جنبه‌هایی که گفته شد، طیف وسیع تری از اتاق، امکانات و… را در هتل‌ها ارائه می دهند. با این وجود تعداد کمی سایت وجود دارد که واقعاً گزینه‌های رزروی بهتری را نسبت به بقیه به متقاضی ارائه می دهند. در واقع بهترین وب سایت هتلی، ممکن است بسته به نیازهای خاص شما برای رفتن به یک تعطیلات خاص، فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرد که در نتیجه فیلترهایش مدام تغییر کند.

حقیقت این است که هیچ وب سایت واحدی برای رزرو اقامت در هتل قرار نیست هر بار بهترین معامله را ارائه دهد. اما، سایت های مختلف رزرو هتل از جنبه های مهمی متمایز هستند. برخی راه‌های بهتری برای جستجو و فیلتر کردن نتایج ارائه می‌دهند. برخی دیگر طیف وسیع تری از اتاق های هتل را ارائه می دهند. تعداد کمی واقعاً معاملات هتل های بهتری را بیشتر از بقیه ارائه می دهند. این راه طولانی برای گفتن این است که بهترین وب سایت هتل برای شما ممکن است بسته به نیازهای خاص شما برای یک تعطیلات خاص تغییر کند.

[node:title]

راهکارهای انتخاب سایت رزرو هتل خوب

1. جستجوی خودتان را از قبل شروع کنید تا بتوانید روند قیمت گذاری را شناسایی کنید

اگر دوست دارید بهترین انتخاب را داشته باشید، این پشنهاد برای شماست. مقایسه نرخ هتل ها را چند هفته یا حتی یک ماه قبل از مهلت رزرو خود شروع کنید (این مهلت بسته به اینکه چقدر راحت کارها را تا آخرین لحظه می‌توانید هندل کنید، ممکن است متفاوت باشد). به این ترتیب، داده‌هایی را برای شناسایی زمانی که اتاق هتل‌ها قرار است ارزان‌تر یا گران‌تر شود، در اختیار خواهید داشت.

برخی از سایت‌ها روند قیمت‌گذاری را در طول ایام مختلف نشان می‌دهند، اما اگر به دنبال بهترین قیمت در یک اتاق هتل هستید، هیچ چیز بهتر از توجه به نوسانات قیمت‌ها در ایام مختلف نیست. این کار کمی زمان بر است اما به این معنی است که با انجام آن می توانید جلوی هزینه اضافی را بگیرید. به علاوه، این بهانه‌ای است که قبل از شروع سفر برای گذراندن تعطیلات، فکر همه جا را کرده باشید.

2. قیمت ها را در سایت های رزرو هتل مقایسه کنید

آیا فکر می‌کنید که وب سایت‌های رزرو هتل، همیشه ارزان ترین قیمت ها را ارائه می‌دهند؟ تا زمانی که بهترین وب‌سایت برای رزرو هتل را در اختیار نداشته باشید، این شما هستید که باید قیمت‌ها را نه تنها هفته به هفته، بلکه در بین سایت‌های مختلف هم مقایسه کنید. لازم نیست خیلی افراطی عمل کنید. دو الی چهار سایت را در جستجوهای خود قرار دهید. به احتمال زیاد به اندازه کافی داده دریافت خواهید کرد، تا بتوانید نوسانات را ببینید.

3. همیشه از سایت خود هتل هم، بازدید کنید

هتل‌ها از شما می‌خواهند که مستقیماً خودشان کارهای رزرو را انجام دهند. بنابراین گاهی اوقات می‌توانید هتلی مناسب و با قیمت خوب پیدا کنید که از طریق خرید پی پال یا خرید با ویزا کارت بتوانید هزینه را آنلاین پرداخت کنید.

4. حتما قیمت کل را مقایسه کنید

برخی از سایت های ارائه دهنده هتل همیشه شامل هزینه های اضافی نظیر مالیات، هزینه غذا و هزینه های مربوط به استفاده از استراحتگاه های خاص و… می شوند. بنابراین اگر هتلی را از نرخ مصوب آن ارزان تر می‌بینید، بایستی هم نوع اتاق و هم هزینه کل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که رزورتان به مشکلی نخواهد خورد.

[node:title]

خرید پی پال با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

همانطور که گفته شد برای پرداخت هزینه برخی از هتل ها نیاز است تا با خرید پی پال و خرید با ویزا کارت هزینه را پرداخت کنید که برای افتتاح حساب بین المللی میتوانید از نوین پرداخت کمک بگیرید، همچنین اگر میخواهید هزینه اقامت خود را بدون نیاز به حساب بین المللی پرداخت کنید باز هم نوین پرداخت در کنار شماست، از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت عبارتند از:

  • پرداخت آنی
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ایمنی بالا

همانطور که گفته شد می‌توانید خیلی راحت و بدون دغدغه و بدون نیاز به کارت یا حساب بانکی بین المللی. رزروهای خود را مطمئن و ایمن انجام دهید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید، از شما صمیمانه قدردانیم و امیدواریم نکاتی که در این مقاله گفته شد برایتان مفید واقع شده باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.