کدخبر :282413 پرینت
14 تیر 1402 - 11:49

ببینید| وزیر ارتباطات: اگر شرکت مخابرات به تعهداتش عمل نکند، دلیلی برای تمدید پروانه فعالیتش وجود ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اگر شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه که الان نارضایتی شماره یک مردم در سامانه 195 خدمات ثابت و اینترنت این شرکت است عمل نکند، ما دلیلی برای تمدید پروانه آنها نداریم و در پایان همین ماه پروانه آنها منقضی می شود و اما اگر تضمین های لازم را برای ارتقای کیفیت شبکه خود دهند، آماده هستیم پروانه جدید به آنها ارائه دهیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت امروز 14 تیرماه، گفت: شرکت مخابرات ایران بر اساس پروانه و الحاقیه هایی که در پروانه خود برای افزایش کیفیت شبکه و رفع مشکل لایه انتقال آمده، وظایفی دارد و متاسفانه سرمایه گذاری لازم برای توسعه آن انجام نداده و طی سال های گذشته ما حمایت های خودمان را از شرکت مخابرات داشتیم تا نوسازی کنند، اما متاسفانه به تعهداتشان عمل نکردند.

وی ادامه داد: اگر شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه که الان نارضایتی شماره یک مردم در سامانه 195 خدمات ثابت و اینترنت این شرکت است عمل نکند، ما دلیلی برای تمدید پروانه آنها نداریم و در پایان همین ماه پروانه آنها منقضی می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: اما اگر شرکت مخابرات ایران تضمین های لازم را برای ارتقای کیفیت شبکه خود دهد، آماده هستیم پروانه جدید به آنها ارائه دهیم.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.