کدخبر :282228 پرینت
10 تیر 1402 - 09:30

اینفوگرافیک| سایت‌های برتر جهان برای دورکاری و فریلنسری

امروزه بسیاری از مشاغل از راه دور برای کسانی که می‌خواهند کار جدید را شروع کنند، در دسترس است، فرقی نمی کند که به دنبال مشاغل خدمات مشتری باشید یا برنامه نویسی، فرصت‌های زیادی در سراسر اینترنت برای شما وجود دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از وب‌سایت makeuseof، اگر شما هم به دنبال مشاغل از راه دور هستید، در جای مناسبی به دنبال آن هستید. در این مطلب به معرفی پنج سایت برتر جهان برای دورکاری یا فریلنسری می‌پردازیم که طیف گسترده‌ای از فرصت‌ها را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهند..

امروزه بسیاری از مشاغل از راه دور برای کسانی که می‌خواهند کار جدید را شروع کنند، در دسترس است. فرقی نمی کند که به دنبال مشاغل خدمات مشتری باشید یا برنامه نویسی، فرصت‌های زیادی در سراسر اینترنت برای شما وجود دارد.

همه این سایت ها منابع بسیار خوبی برای یافتن مشاغل راه دور در سطح ابتدایی و پیشرفته هستند. این وب‌سایت‌های مفید هم برای هر کسی است که به دنبال یک برنامه کاری انعطاف پذیر برای شروع حرفه خود است.

Authentic Jobs

[node:title]

سایت Authentic Jobs به شما امکان می دهد در غول های بزرگ فناوری از جمله فیس بوک، اپل و توییتر شغل آنلاین پیدا کنید. این سایت از جستجوی فرصت‌های شغلی بر اساس مکان، کلمه کلیدی و دسته پشتیبانی می‌کند.

برای دریافت همه پست‌های شغلی راه دور، در قسمت مکان، remote را تایپ کنید. همچنین می‌توانید فرصت‌های شغلی را با استفاده از برچسب‌های تمام وقت، پاره وقت و فریلنسری فیلتر کنید.

JustRemote

[node:title]

سایت JustRemote به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های کاری از راه دور را از هر نقطه در جهان پیدا کنید. 

این سایت فرصت‌های شغلی را برای طراحان، توسعه دهندگان، نویسندگان، ویراستاران، بازاریابان، مدیران پروژه، استخدام کنندگان، مدیران خدمات مشتری، مدیران سئو و مدیران رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند.

Remote Woman

[node:title]

سایت Remote Woman شغلی فرصت‌های شغلی را برای زنان ارائه می‌دهد. این سایت نقش‌های شغلی برتر را برای زنان از جمله توسعه وب، طراحی، پشتیبانی مشتری، بازاریابی، فروش و غیره فهرست می‌کند.

NoDesk

[node:title]

در سایت NoDesk می‌توانید موقعیت‌های راه دور را بدون اینکه به میز اداری بسته باشید پیدا کنید.

این سایت فرصت‌های شغلی در زمینه‌های مختلف از جمله مهندسی، بازاریابی، مالی، طراحی، عملیات، محصول، پشتیبانی مشتری و فروش را ایجاد می‌کند.

LinkedIn Jobs

[node:title]

اگر بخشی از بزرگترین پلتفرم شبکه حرفه‌ای LinkedIn هستید، می‌توانید از LinkedIn Jobs برای یافتن فرصت‌های کاری از راه دور استفاده کنید.

علاوه بر یافتن شغل، می‌توانید در ارزیابی مهارت شرکت کنید تا به عنوان یک متقاضی برجسته شوید.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.