کدخبر :275920 پرینت
14 دی 1401 - 09:09

چگونگی دسترسی اینترنتی به رادیوهای محلی در نقاط مختلف دنیا

در عصر اینترنت و دیجیتال، شرایط دسترسی بی‌دردسر به ایستگاه‌های رادیویی در سراسر جهان تسهیل شده است و ما با فرمت دیجیتال، بدون خش خش می‌توانیم رادیوها را با وضوح و شفافیت خوبی بشنویم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شاید تصور کنیم که رادیو قدیمی شده و کانال‌های یوتیوب، لایوهای اینستاگرام و پادکست‌ها جای آن را گرفته‌اند، اما هنوز هم رادیوها جایگاه خاص خود را دارند و شنیدن آنها لذت‌بخش است. بخش مهمی از دانستنی‌های نسل دهه شصت و قدیمی‌تر با همین رادیو حاصل شده بود. به علاوه شنیدن رادیو، همیشه دردسر کمتری نسبت به دسترسی به رسانه‌های دیگر داشته است، نه فناوری پخش سطح بالایی می‌خواهد و نه گیرنده گرانی.

در عصر اینترنت و دیجیتال، شرایط دسترسی بی‌دردسر به ایستگاه‌های رادیویی در سراسر جهان تسهیل شده است و ما با فرمت دیجیتال، بدون خش خش می‌توانیم رادیوها را با وضوح و شفافیت خوبی بشنویم، اما اگر بخواهید تجربه‌ای نو از شنیدن رادیو پیدا کنید، حتما از سایت radio.garden استفاده کنید.

بعد از باز کردن سایت، کره زمین را به صورت دیداری می‌توانید ببینید و سپس می‌توانید به دلخواه کشور و شهر مورد نظر را انتخاب کنید و به یک ایستگاه رادیویی گوش کنید. در واقع هر یک از نقاط زردی که روی نقشه دنیا به سبک گوگل ارث دیده می‌شوند، یک ایستگاه رادیویی است.

متاسفانه ایستگاه‌های رادیویی ایران در این سایت، فهرست نشده‌اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.