اختلال در سامانه صورتحسابگیری شرکت مخابرات ایران برطرف شد
اختلال پیش آمده در سامانه صورتحسابگیری شرکت مخابرات ایران به طور کامل برطرف شده و تمام مشترکین در سراسر کشور میتوانند از درگاههای ارتباطی مختلف این شرکت، عملیات صورتحسابگیری یا پرداخت قبوض را انجام دهند.
به گزارش سیتنا، روز گذشته (21 آبان ماه)، امکان پرداخت قبوض شرکت مخابرات ایران در اپلیکیشنهای پرداخت آنلاین و سامانههای خدماتی این شرکت همچون مخابرات من و 2000، امکانپذیر نبود و شرکت مخابرات نیز در این خصوص اعلام کرد که به دلیل اختلال در سیستم بیلینگ مخابرات، امکان استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت وجود نداشته است. (لینک)
در همین حال اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با توجه به اختلال موقت پیش آمده در سامانه های صورتحساب گیری مشتریان شرکت مخابرات ایران که به علت بروز رسانی این سامانه ها ایجاد شده بود، این مشکل به صورت کامل برطرف شده و مشترکین می توانند از تمام درگاه های ارتباطی موردنظر، موارد و فعالیت های مرتبط با صورتحساب گیری یا پرداخت خود را به طور کامل انجام دهند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید