کدخبر :269451 پرینت
21 خرداد 1401 - 13:25

تشکیل میز ارتباطات مردمی در چهار محال و بختیاری

میز ارتباطات مردمی در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهار محال و بختیاری برای رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در جریان سفر ریاست جمهوری به استان تشکیل شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، میز ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی و بررسی مشکلات مردمی حوزه ارتباطات استان با حضور علی بحرینی رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده وزیر ارتباطات در سفرهای استانی، شهریار پورقاسمی کارشناس هماهنگی بازرسی ادارات کل استان‌ها و ابراهیم یافتیان عضو هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران با هدف رسیدگی به مشکلات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان تشکیل شد.

در این میز ارتباطات مردمی بیش از 15 درخواست از مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از نزدیک بررسی و ثبت شد.

بر اساس این گزارش، این درخواست‌ها و مشکلات شامل بحث پوشش تلفن همراه و اینترنت در شهرها و روستاها، حوزه مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی، حوزه پست، پست بانک، شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت، حوزه تسهیلات حمایتی و سایر حوزه‌های مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

درخواست‌ها نیز از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد 111) ثبت و اقدامات لازم برای بررسی و رفع این مشکلات و بهبود وضعیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.