کدخبر :305523 پرینت
16 مرداد 1403 - 09:38

حفاری بیش از 26 کیلومتری پروژه فیبرنوری در شهرکرد

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات عمرانی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرکرد با سه دستگاه ترنچر در حال اجرا است و تاکنون بیش از ۲۶ کیلومتر حفاری انجام شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بهنام امانی اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهرکرد با سه دستگاه ترنچر در حال اجرا است و تاکنون بیش از ۲۶ کیلومتر حفاری انجام شده است.

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از پنج کیلومتر بتن ریزی انجام،۶ کابینت‌ و 122FAT در نقاط مختلفی که نیازمند نصب تجهیزات بود در سطح شهرکرد نصب شده است، اظهار کرد: با به کارگیری دستگاههای ترنچر در سطح شهر و تسریع در عملیات عمرانی انتظار می رود تا هفته دولت بیش از دو سوم پروژه اجرا شود.

سرپرست ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اجرای پروژه فیبر نوری شهری از اهداف وزارت ارتباطات است و ان شالله تا پایان برنامه هفتم توسعه تمام کشور به فیبر نوری متصل می شود.

امانی با اشاره به روند افزایشی اتصال مشترکین در شهر سفیددشت گفت: با افتتاح پروژه فیبر نوری در شهر سفیددشت و ایجاد بستر اینترنت پرسرعت ثابت، تاکنون ۲۲ مشترک به این بستر متصل شده اند.

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: ایجاد بستر فیبر نوری برای مردم استان تا درب منازل رایگان است و اپراتور مربوطه نیز می تواند امتیازاتی را برای مشترکین در زمان ایجاد اتصال در نظر بگیرد.

امانی بیان کرد: قرارداد اجرای پروژه در شهرستان های بروجن چلیچه باباحیدر پردنجان،گوجان ومالخیفه نیز منعقد شده است.

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.