کدخبر :267168 پرینت
26 اسفند 1400 - 11:21

استفاده از «شبکه شاد» برای تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد به منظور تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مسعود شکوهی اظهار داشت: زمینه‌سازی لازم برای اجرای فعالیت راهنمایی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از مشاوران مدارس، برای همه دانش‌آموزان در مناطق شهری، روستایی و مناطق عشایری، تحت پوشش خدمـات مشاوره‌ای و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به شکل غیر حضوری و حضوری، صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی در صدد آن است که کیفیت این فعالیت‌ها را به خصوص در مناطقی که دسترسی بر خط(آنلاین)، موجود نیست، تقویت کرده و برای ایجاد عدالت در ارائه خدمـات، از طریق حضوری عمل کند.

شکوهی خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورش از یک سو آموزش، تربیت و بالندگی انسان‌های مستعد جامعه را برعهده دارد و تأمین‌کننده نیـازهای نیـروی انسانی کشور در بخش‌های فرهنـگی، اجتماعی و اقتصادی است و از سوی دیگر تربیت آینده‌سازان وفادار به انقلاب اسلامی، متدیّن، شجاع، با بصیرت و مقاوم را برعهده دارد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با اشاره به بسترسازی شبکه شاد در تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی گفت: جلب مشارکت و ایجاد نگرش مثبت در دانش آموزان، والدین، زمیـنه سازی جهت ایـجاد جذابیـت در بعـد محتوایـی جهت ارائه خدمات مشورتی، ارتقایی، راهنمایی، مشاوره‌ای و آموزشی، ‌ارائه آموزش‌های ارتقـایی و ارتقای دانش و مهارت‌های از جمله برنامه‌هایی است که در جهت تقویت برنامه‌های شاد درنظر گرفته‌ایم.

وی همچنین به برخی از فعالیت‌های اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات در چارچوب برنامه نماد ( نظام مراقبت دانش آموزان) و ارائه خدمات سریع و به موقع مشاوره‌ای و روان شناختی از طریق خط ملی نماد 1570 در تمامی استان‌ها، از جمله این فعالیت‌هاست.

انتهای پیام

گزارش از مسعود فاتح

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.