کدخبر :260820 پرینت
14 شهریور 1400 - 10:23

توئیتر به کاربرانش امکان حفظ حریم خصوصی بیشتری را می‌دهد

توئیتر در حال برنامه ریزی ویژگی‌های جدیدی است تا به کاربران امکان حفظ حریم خصوصی بیشتر را بدهد. این شبکه اجتماعی شامل گزینه‌ای برای بایگانی توئیت‌های قدیمی است تا پس از مدت زمان معینی (مانند ۳۰، ۶۰، یا ۹۰ روز یا یک سال کامل) برای سایر کاربران قابل مشاهده نباشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، نوشت: شرکت توئیتر ابزارهای جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی برای کاربرانش در نظر گرفته است.

همچنین شامل گزینه‌های احتمالی برای محدود کردن افرادی است که می‌توانند ببینند کدام توئیت‌ها را دوست دارید، اجازه دهید افراد خود را از مکالمه در توئیتر حذف کنند و به مردم اجازه دهید دنبال کنندگان را بدون مسدود یا بلاک کردن آن‌ها حذف کنند.

بلومبرگ ویژگی‌های جدید را مجموعه‌ای از تغییرات «حریم خصوصی اجتماعی» توصیف می‌کند که با هدف راحت‌تر شدن افراد در تعامل با توئیتر انجام می‌شود. تحقیقات داخلی در توئیتر نشان داد که بسیاری از کاربران حتی نمی‌دانند که حساب‌های آن‌ها به صورت عمومی یا خصوصی تنظیم شده است،  چیزی که این شرکت از کاربران درخواست می‌کند تا در ماه سپتامبر بررسی کنند.

بر اساس گفته‌های بلومبرگ، زمان بندی برای برخی از تغییرات وجود ندارد و این ویژگی در «مرحله مفهومی» قرار دارد.  توئیتر قصد دارد تا پایان سال به کاربران اجازه دهد خودشان را از مکالمات حذف کرده و از این ماه  هم کاربران می‌توانند افراد دنبال کننده را حذف کنند.

یک سخنگوی این شرکت گفت: "در توئیتر، حریم خصوصی بیشتر از آن چیزی است که ما با داده‌های شما انجام می‌دهیم، همچنین به شما کمک می‌کنیم احساس امنیت کنید و نحوه ظاهر شدن خود را در توئیتر کنترل کنید." وی افزود: "ما درک می‌کنیم که هیچ رویکردی برای حفظ حریم خصوصی وجود ندارد، بنابراین مشتاق هستیم که ویژگی‌ها و ابزار‌های بیشتری را برای توانمندسازی افراد در توئیتر برای سفارشی کردن تجربه خود ارائه دهیم. تمرکز ما بر حفظ حریم خصوصی اجتماعی از بازخوردی است که از طریق یک مطالعه که برای درک بهتر مردم از نیاز‌ها و حریم خصوصی در سراسر جهان انجام داده ایم، الهام گرفته است. ما آزمایش برخی از این ویژگی‌ها را هفته آینده آغاز می‌کنیم. "

تغییرات آینده با موج جدیدی از به روز رسانی‌های اخیر توئیتر همراه است. در طول یک سال گذشته، این شرکت ویژگی‌های کسب درآمد مانند اتاق‌های صوتی دارای بلیط، که از هفته گذشته شروع به کار کردند و "Super Follows" مبتنی بر اشتراک، که دیروز در ایالات متحده راه اندازی شد را آزمایش کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.