کدخبر :253132 پرینت
15 دی 1399 - 16:27

اینفوگرافی/ سرویس‌های ارائه شده در سامانه‌ی «بام» شرکتی برای شرکت‌ها و مشتریان حقوقی بانک ملی ایران

با توجه به درخواست شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت استفاده از سامانه‌ی بام برای حساب‌های حقوقی خود، چند وقتی است که بانک ملی ایران اقدام به راه‌اندازی سامانه بام شرکتی نموده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت‌ها و مشتریان حقوقی بانک ملی ایران می‌توانند پس از مراجعه به شعبه و تکمیل فرم مربوطه و معرفی کاربران با سطوح دسترسی مختلف به‌راحتی از این سامانه استفاده کنند.

تمامی سرویس‌هایی را که در سامانه بام شخصی ارائه شده‌اند، در این سامانه نیز قابل‌دسترس است. کاربران می‌توانند بر اساس نام کاربری و کلمه عبور خود در سامانه بام شخصی، نسبت به مدیریت حساب و انتقال وجه موردنیاز شرکت پس از تأیید کاربران مجاز (امضا داران) اقدام نمایند.

علاوه بر امکانات منحصربه‌فرد سامانه بام شخصی، یکپارچه بودن تمامی خدمات شرکتی، استفاده از یک نام کاربری برای استفاده از بام شخصی و شرکتی، قابلیت تعریف چند شرکت برای یک کاربر و امکان تأیید چندمرحله‌ای انتقال وجه از قابلیت‌های این سامانه است.

«عملیات انتقال پول اعم از ثبت، تایید و تاریخچه» ، «مشاهده صورت‌حساب» ، «تعیین مبلغ چک و استعلام وضعیت» ، «تعیین سقف انتقال پول برای شرکت» ، «پرداخت قبوض شرکت از حساب» و «تعریف کاربران با نقش‌های سازمانی متفاوت» از جمله سرویس‌های ارائه شده در این سامانه برای شرکت‌ها می‌باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.