کدخبر :2475 پرینت
24 اردیبهشت 1391 - 12:00

باور هموطنان به خدمت رسانی پست بانک جهت آبادانی روستاها باید افزایش یابد

متن خبر

با اطلاع رسانی مناسب، تلاش های صادقانه و برگزاری نمایشگاه ها ضمن معرفی پست بانک و خدمات آن باید باورپذیری به خدمات خرده بانکداری و ارائه تسهیلات خرد به منظور آبادانی و توسعه روستاها و مناطق محروم را در میان مردم بالا ببریم.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک در بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی بانک و بیمه و با حضور در غرفه پست بانک ضمن بیان این مطلب گفت: معرفی و اطلاع رسانی درست و صحیح فعالیت های پست بانک به مردم و توجه به علائق و نیازهای به روز آنان موجب می شود تا با سرمایه گذاری مشتریان در بانک مواجه شویم که این نقطه مثبتی برای مجموعه به حساب می آید.

وی افزود: پست بانک، بانکی است که تلاش می کند با ارائه خدمات نوین، آسان و برطرف کردن تمام پیچیدگی ها و موانع، خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم داشته باشد و به دنبال هدفی غیر از خدمتگزاری نیست.

قائم مقام پست بانک تصریح کرد: همه کارها بایستی بر اساس کار کارشناسی، توجه به قوانین و مقررات پاک و سالم و با در نظر گرفتن صلاح بانک در جهت خدمت رسانی به هموطنان باشد و صداقت در همه باید نهادینه شود.

مهندس فراهانی ضمن اشاره به افزایش انگیزش کارکنان و عملکرد مثبت آنان اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی درخصوص پست بانک، قانون ملاک عمل ما می باشد نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر و همچنان با نیت خیرخواهانه و خداپسندانه به تکلیف خدمت رسانی خود عمل می کنیم تا ثبات کامل ایجاد شود و قطعاً کار با توکل به خدا و برای خدا باشد نتیجه بخش خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: با برنامه ریزی، همدلی و هماهنگی توام با خدمت و عملیاتی کردن برنامه های مناسب رفاهی، آموزشی و انگیزشی برای کارکنان، مطمئناً نیازهای منطقی آنان نیز محقق می شود و اگر گره ای وجود داشته باشد با تلاش خود برای رفع این گره ها و نیازهای معقول کارکنان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.