کدخبر :234363 پرینت
02 مهر 1398 - 22:10

یک استقلالی ناجی استراماچونی می شود؟ بازی مرگ و زندگی در اصفهان

استراماچونی و منصوریان برای فرار از بحران نیاز به سه امتیاز دارند و شکست می تواند حکم اخراج هر کدام از دو مربی را امضا کند.

متن خبر

به گزارش شفقنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر استقلال باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود.

هم ذوب آهن و هم استقلال فصل را ناامید کننده آغاز کرده اند این درحالی است که هر دو تیم از شانس های کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری بوده اند.

استقلال با هدایت استراماچونی از پایین جدول در رده دوم است و بحران را به شدت احساس می کند. آبی پوشان از چهار بازی خود تنها دو امتیاز کسب کرده اند و بدتر اینکه در داربی هم تن به شکست داده اند.

تیم استراماچونی بدشانس هم بوده است و با قاطعیت می توان گفت که حداقل می توانست در یک دیدار خود به پیروزی برسد  اما فوتبال گاهی اوقات بی رحم است و تیمی که تمرکز ندارد ممکن است که در یک ثانیه مجازات سنگینی شود.

اما از طرف دیگر هم ذوب آهن با هدایت منصوریان که یک استقلال متعصب است ناامید کننده بوده است. این تیم هم بعد از چهار بازی هنوز رنگ پیروزی را ندیده است و با سه تساوی و یک شکست در رده دوازدهم جدول رده بندی جای دارد.

این دیدار حساس در اصفهان برگزار می شود و آبی پوشان فصل قبل خاطره خوبی از اصفهان داشتند و با شکست سپاهان مثل یک قهرمان جشن گرفتند و با پیروزی در دیدار پنج شنبه شب برابر ذوب آهن هم از یک طرف از بحران خارج می شوند و از طرف دیگر هم خود را به مدعیان قهرمانی اضافه خواهند کرد.

تساوی در این دیدار به سود هیچکدام از دو تیم نیست و از طرف دیگر هم شکست می تواند هر کدام از دو مربی را از سمت خود برکنار کند.

اگر استقلال در این دیدار هم تن به شکست دهد از صدر جدول رده بندی فاصله زیادی خواهد گرفت و بعید به نظر می رسد که اختلاف ۱۰ امتیازی خود را با توجه به پیروزی پدیده و یا پرسپولیس در دیدار پیش رو جبران کند.

شکست برای استراماچونی و منصوریان عواقب شدیدی به دنبال خواهد داشت. تساوی برای هیچکدام از دو تیم خوب نیست و باید دید که استراماچونی یک قدم دیگر به اخراج نزدیک می شود و یا اینکه منصوریان برخلاف فصل قبل که ناجی ذوب آهن شد این بار ناجی تیم سابق خود می شود و خودش وارد بحران می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.