کدخبر :228167 پرینت
13 اردیبهشت 1398 - 23:14

پیام فرهاد مجیدی برای بازیکنان استقلال و رونمایی از لیست خرید آبی پوشان

فرهاد مجیدی با نگاهی متفاوت مربیگری در استقلال را آغاز کرده و قصد دارد با کسب نتایج مطلوب نظر مدیران وتصمیم گیران باشگاه استقلال را برای ادامه کار در این باشگاه برای یک فصل دیگر جلب و اهدافش را در این باشگاه پیاده کند.

متن خبر

به گزارش شفقنا، او در حالی که نسبت به آینده کاری خود در باشگاه استقلال چندان مطمئن نیست و نمی‌داند سران باشگاه استقلال در آینده چه تصمیمی برایش می‌گیرند، درصحبت هایی که بعد از قبول مربیگری موقت در استقلال با بازیکنان داشته جسته و گریخته از برخی برنامه‌هایش پرده برداشته است.

یکی از اهداف مجیدی گسترش حضور جوان‌ها است. موضوعی که او در حین تمرین با بازیکنان به آن اشاره کرده و این جملات را به زبان آورده است: «من هنوز نمی‌دانم مدیران استقلال برای آینده چه تصمیمی می‌گیرند و آیا فصل بعد هم می‌توانم در استقلال به مربیگری ادامه بدهم یا خیر اما روی صحبتم با جوان‌های تیم است. مطمئن باشید که اگر من در استقلال بمانم همه شما را حفظ می‌کنم. من به جوان‌ها اعتقاد دارم و دوست دارم شما آینده استقلال را بسازید. پس بجنگید و تلاش کنید.»

اثبات صحبت‌ها در اولین بازی

پیش از بازی با هم نام خوزستانی برخی جریان‌ها از بازگشت سیدمهدی رحمتی به ترکیب اصلی استقلال می‌گفتد. حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی استقلال اما خط بطلانی کشید به این خبررسانی‌ها.

حضور آرمین سهرابیان در ترکیب اصلی و بازی در پست دفاع چپ دیگر تصمیمی بود که نشان می‌داد مجیدی به دنبال چه اهدافی است. دایره تمایلات فرهاد به بازیکنان جوان اما به همین دو انتخاب ختم نمی‌شد. مجیدی بعد از هفته‌ها که نورافکن در ترکیب اصلی قرار نمی‌گرفت این بازیکن را به پست هافبک دفاعی برد. بازی گرفتن از مهدی قائدی دیگر تصمیمی بود که مجیدی را دوستدار این دست بازیکنان نشان می‌داد.

قائدی در زمان مربیگری شفر شرایط مطلوبی در استقلال نداشت و همواره نیمکت‌نشین بود که به نظر می‌رسد حضور مجیدی در راس هرم کادر فنی استقلال موجب افزایش زمان بازی این بازیکن شود. اما ورود رضا کریمی در نیمه دوم بازی با استقلال خوزستان تصمیم‌های این شکلی مجیدی را به اوج رساند و شاید به بازیکنان جوان استقلال هم فهماند که سرمربی جدیدشان آن جملات امیدبخش درباره افزایش حضور بازیکنان جوان در ترکیب اصلی را بیهوده و بی حساب و کتاب به زبان نیاورده و این ماجرا در بازی‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

تاکید فرهاد به ماندن صیاد منش

درعین حال که علایق فرهاد مجیدی به افزایش اثرگذاری جوان‌ها در استقلال شنیده می‌شود و او نیز درقدم اول چنین کرد و شاید سیگنال‌هایی را به گوش همگان رساند که با چه اهدافی گام به کارزار مربیگری در استقلال گذاشته، وضعیت اللهیار صیادمنش با استقلال بسیار پیچیده می‌نماید.

از طرفی گفته می‌شود که مدیران استقلال پنهانی این بازیکن را به یک تیم ترکیه‌ای فروخته‌اند و از سویی هم این انتقال تکذیب می‌شود. انتقال احتمالی صیادمنش به تیم‌های ترکیه‌ای اما می‌تواند چالش‌هایی را میان فرهاد و باشگاه استقلال به وجود آورد؛ به این دلیل که مجیدی عمیقا دوست دارد صیادمنش در استقلال بماند و فصل بعد هم به بازی در ترکیب استقلال ادامه دهد. درواقع می‌شود ماجرا را این طور تعبیر کرد که یکی از شروط احتمالی مجیدی برای ماندن در این پست مهم حفظ بازیکنی همچون صیادمنش است.

لیست فرهاد به زودی…

درشرایطی که مجیدی نمی‌داند مدیران استقلال او را برای فصل بعد می‌خواهند یا نه اما از سوی برخی دیگر از مسئولان باشگاه استقلال  که در ماجرای حضورش به عنوان سرمربی موقت در استقلال نقشی کلیدی ایفا کردند به او گفته شده آرام، آرام فهرست بازیکنان فصل بعد خود را بنویسد تا باشگاه برای جذب بازیکنان جدید اقدام کند.

نکته‌ای که احتمالا در لیست فرهاد وجود دارد حفظ اکثریت بازیکنانی است که اکنون پیراهن استقلال را می‌پوشند. برخلاف برخی نقل قول‌ها مجیدی حتی قصد ندارد بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای همچون رحمتی و منتظری را از دایره تیمش خارج کند اما به احتمال زیاد خسرو حیدری، فرشاد محمدی‌مهر، گادوین منشا و روح‌الله باقری جزو اولین نفراتی خواهند بود که در لیست خروج استقلال قرار می‌گیرند.

البته بعید نیست که رحمتی خود تقاضای جدایی بدهد اما به جهت آنکه او و حسینی همواره رقابت مسالمت آمیزی با هم داشته‌اند بعید است که چالشی برای مجیدی ایجاد کنند وبعید هم هست که فرهاد عذر رحمتی را بخواهد. مجیدی در صحبت‌هایی که با حامیانش در دل باشگاه داشته به جذب ۳یا ۴ بازیکن مطرح اشاره کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.