کدخبر :228024 پرینت
09 اردیبهشت 1398 - 16:27

خبر خوب برای پرسپولیس

خبر خوب برای هواداران پرسپولیس و برانکو اینکه ظاهرا مشکلات مالی این مربی برطرف شده است و باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو را تامین کرد.

متن خبر

به گزارش شفقنا، برانکو ایوانکوویچ در این دوران حضورش در پرسپولیس توانست عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

دو قهرمانی در لیگ برتر، یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر و قهرمانی در سوپر جام به خوبی نشان می دهد که برانکو  همان مربی است که پرسپولیس به او نیاز دارد.

پرسپولیس در آستانه یک قهرمانی دیگر با برانکو در لیگ برتر است اما پرداخت نشدن مطالبات مالی این مربی کروات باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

خبر خوب برای هواداران پرسپولیس و برانکو اینکه ظاهرا مشکلات مالی این مربی برطرف شده است. باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو را تامین کرد

پس از انجام جلسات متعدد بین اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در نهایت مسئولین این باشگاه توانستند بخش عمده‌ای از مطالبات برانکو سرمربی این تیم را آماده کنند و مشکل مالی سرمربی این تیم به زودی حل خواهد شد. بخش عمده این پول تهیه و فراهم شده و طی روزهای آینده حدود ۶۰۰ هزار دلار از مطالبات برانکو به او پرداخت خواهد شد.

پرسپولیس خود را آماده دیدار حساس برابر تراکتور سازی در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر می کند. پیروزی در این دیدار پرسپولیس را تا حدود بسیار زیادی قهرمان زود هنگام لیگ برتر خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.