کدخبر :226781 پرینت
13 فروردین 1398 - 09:56

استقلال و حسرت یک جلسه تمرین در چمن

تیم فوتبال استقلال برای بازی با سایپا بدون حتی یک جلسه تمرین در زمین چمن خود را آماده بازی می کند.

متن خبر

به گزارش ورزش سه، استقلالی ها قبل از دربی مجبور شدند چهار جلسه در زمین چمن مصنوعی تمرین کنند موضوعی که باعث شد وریا غفوری و محمد دانشگر مصدوم شوند و البته فرشید باقری هم وسط بازی نتواند به کارش ادامه دهد و جای خود را به داریوش شجاعیان به دهد.

بعد از این اتفاق شفر اعلام کرد که هرگز تیمش را در زمین چمن مصنوعی تمرین نمی دهد و حتی اگر قرار باشد تمرین این تیم تعطیل شود حاضر نیست تیمش با این شرایط تمرین کند.

بعد از دربی تمرین تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه جنبه ریکاوری داشت و دیروز هم که بازیکنان استقلال قصد داشتند جدی ترین  تمرین خود را قبل از بازی با سایپا برگزار کنند به دلیل شرایط آب و هوایی نتوانستند این کار را در زمین چمن انجام بدهند و ناچار به سالن وزنه رفتند و تمرین بدنسازی کردند.

البته موضوع زمین تمرین برای استقلال چیز جدیدی نیست و این تیم بعد از  پایان نیم فصل اول که قرارداد آبی ها با زمین صنایع دفاع به پایان رسید هرگز محل تمرین ثابتی ندارد و این موضوع مشکلاتی را برای آنها در راه برگزاری تمرین تاکتیکی ایجاد کرده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا استقلال می‌تواند در بازی با سایپا نمایش خوبی داشته باشد یا ناآمادگی در بدن های بازیکنان این تیم مشهود خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.