نحوهی ارائهی خدمات پشتیبانی "مبیننت" در ایام نوروز اعلام شد
شرکت ارتباطات مبیننت در آستانهی تعطیلات نوروز، بهمنظور حفظ حقوق مشترکین خود و ارائهی پشتیبانی از خدمات اینترنت بیسیم ثابت، نحوهی دریافت خدمات پشتیبانی را در روزهای تعطیل اعلام کرد.
متن خبر
به گزارش سیتنا، بر این اساس مشترکین اینترنت TD-LTE این شرکت میتوانند با شماره تلفن سراسری 1575، بدون وارد کردن کُد شهر، سوالات و مشکلات احتمالی را بهصورت 24 ساعته با کارشناسان مبیننت مطرح کنند.
همچنین وبسایت و سامانهی My.mobinnet.ir هم مانند گذشته آمادهی ثبت تیکتهای موردنظر مشترکین و ارجاع آن به کارشناسان مبیننت هستند.
در عینحال دفتر پیشخوان مبیننت واقع در ساختمان این شرکت در خیابان شهید مطهری نیز در ساعات اداری روزهای تعطیل آمادهی ارائهی خدمات حضوری پشتیبانی به تمامی مشترکین این شرکت خواهد بود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید