عملکرد تمامی مناطق مخابراتی به صورت مستمر پایش و بررسی میشود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: به عنوان بزرگترین و اثرگذارترین شرکت مخابراتی کشور، بر این باوریم که بالندگی و رشد، به جز با اهتمام وافر تحصیل نخواهد شد و لذا همواره تلاش کرده ایم تا در مسیر بهبود عملکرد در راستای اهداف کلان ملی و اهداف سازمانی گام برداریم.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با اشاره به این نکته که عملکرد شرکت مخابرات ایران بر عملکرد صنعت ارتباطات به صورت مستقیم اثرگذار است گفت: در همین راستا به صورت مستمر عملکرد مناطق مخابراتی با استفاده از مکانیسم های متعدد کنترلی، بر اساس برنامه های ابلاغی و انتظارات تبیین شده، مورد پایش قرار میگیرد تا در صورت انحراف از برنامه تبیین شده سریعا اصلاحات ممکن انجام گرفته تا همه مناطق به صورت متوازن و صحیح در مسیر توسعه و پیشرفت با توجه به هدف گذاری ها و برنامه ریزی های شرکت حرکت کنند.
صدری، با اعلام اینکه انواع شاخصهای عملکردی شامل درآمد، هزینه، سود، دایری خدمات، لاوصولی، بهره وری داراییهای شبکه و بسیاری موارد دیگر در این ارزیابیها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و اقدامات اصلاحی متعاقب آن انجام میپذیرد ، گفت: بر همین اساس پس از بررسی عملکرد ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷، مشاهده شد که ۷ استان حدنصابهای لازم برای عملکرد مطلوب را کسب نکرده اند. لذا به مدیران این ۷ منطقه، بابت ضعف عملکرد و تصحیح برنامه های خود برای پوشش کاستی ها و تلاش بیشتر برای رسیدن به حد مطلوب و مورد نظر شرکت تذکرات لازم داده شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هدف اصلی از این اقدام را صرفا ایجاد بهبود در روند عملکرد شرکت دانست و اشاره کرد: طی جلسات، مطالعات و تحلیلهای انجام شده، ریشه های انحراف عملکرد برای ایجاد اصلاحات شناسایی شده است.
صدری، با اظهار امیدواری از اینکه با برنامه ریزی مناسب، اتخاذ تصمیمات لازم و بهره گیری از جمیع توانمندیهای موجود در مناطق و مخابرات ایران، در کوتاهترین زمان ممکن شاهد جبران عقب ماندگی، بهبود عملکرد و تحقق برنامه های ابلاغی باشیم، اعلام کرد : درغیر اینصورت تیم مدیریت ارشد ناگزیر از اجرای سایر اقدامات اصلاحی خواهد بود.
وی، در پایان گفت: ما در مسیر ارائه خدمات با کیفیت به هموطنانمان از هیچ اقدام موثری کوتاهی نخواهیم کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید