امکان قطع و وصل سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات از طریق 2020
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مرکز تماس 2020 با توجه به گستردگی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات در سراسر کشور، کاملا به روز عمل کرده و با حداکثر کارایی، خدمات مورد نیاز مشتریان از جمله وصل و قطع سرویس، پشتیبانی آنلاین و لحظه ای اینترنت و دیتا را ارائه می دهد.
به گزارش سیتنا، مهندس محمدرضا بیدخام، افزود: شرکت مخابرات ایران در راستای تحقق مشتری مداری، با ایجاد یک شبکه گسترده IP در سراسر کشور و فراهم نمودن دروازههای پرظرفیت بینالملل، از طریق کابلهای فیبر نوری در مسیرهای مختلف ارتباطی و با اتصال مستقیم به اصلیترین نقاط دنیا، قابلیت سرویسدهی به متقاضیان اینترنت را در سراسر کشور با هر میزان پهنای باند دارد.
وی تصریح کرد: به منظور تسریع روند فعالیت ها و رفاه حال مشتریان، فرایند احراز هویت و اتصال سرویس اینترنت به صورت غیر حضوری انجام می شود، اما فعلا امکان تخلیه سرویس ها به صورت کاملا غیر حضوری با توجه به تبعات حقوقی آن وجود ندارد.
بیدخام افزود: در برقراری اتصال اینترنت، به شیوه پیش پرداخت (Pre Paid) ، مشترک هنگام ثبت نام سرویس، هزینه خدمات را پرداخت می کند، در شیوه پس پرداخت (Post Paid)، مشترک هزینه سرویس را بر روی قبض تلفن خود پرداخت می نماید که مشتریان با توجه به نوع نیازشان، می توانند از سرویس های دلخواه و متنوع شرکت مخابرات ایران از جمله کمپین های کسب و کار و رنگ باران استفاده کنند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در برقراری اینترنت به صورت پس پرداخت، هیچ گونه هزینه ای از مشترک دریافت نمی شود و هزینه اینترنت پرسرعت بر روی قبوض کارکرد تلفن ثابت محاسبه می شود. ضمنا، در اتصال به روش پیش پرداخت، پس از خرید سرویس، امکان بازگشت مبلغ پرداختی وجود ندارد.
وی یادآور شد: در اینترنت پس پرداخت، پس از عقد قرارداد بین مشتری و شرکت، در طی زمان مشخص شده قرارداد سرویس، چه در صورت استفاده از حجم اینترنت اختصاصی و چه در صورت عدم استفاده، مبلغ ماهانه قرارداد برای مشترک منظور می شود.
بیدخام افزود: در اینترنت پس پرداخت بر روی قبوض تلفن مشتریان تا زمانی که سرویس آنها به پایان نرسیده و یا فرایند قطع و تخلیه سرویس انجام نشده باشد، هزینه به صورت ماهانه بر روی قبوض اعمال می شود.
انتهای پیام
دیدگاهها
باید سرویس 2020را قطع کنم.
لطفاً همکاری در قطع سرویس 2020را انجام دهید.
با تشکر
سرویس اینترنت مخابرات من به پایان رسیده
و به علت سرعت پایین قصد لغو سرویس را دارم
لطفا اقدامات لازم را انجام دهید
بنده ملکی رو همره خط تلفن خریدم.و صاحب قبلی ملک خط رو بنامم نمیزنه .
روی خط تلفن اینترنت داره و هرماه دارم قبضشو پرداخت میکنم .الان میخوام از اینترنت استفاده کنم ولی رمز عبور و نام کاربری ندارم.
میشه لطف کنید راهنمایی کنید.
بنده یک خط ثابت دارم که اینترنت داره ولی چون اون خط رو استفاده نمیکنم رفتم و از پشتیبانی مسدود کردم ولی الان چند ماهی هست که برام باز قبض میاد ،لطفا راهنماییم کنید چطور میتونم اینترنت رو قطع بکنم.
باتشکر
چطور باید این سیستم آشغال و قطع کنم و پول بیخود ندم
افزودن دیدگاه جدید