کدخبر :204594 پرینت
19 آبان 1396 - 18:04

امکان قطع و وصل سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات از طریق 2020

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مرکز تماس 2020 با توجه به گستردگی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات در سراسر کشور، کاملا به روز عمل کرده و با حداکثر کارایی، خدمات مورد نیاز مشتریان از جمله وصل و قطع سرویس، پشتیبانی آنلاین و لحظه ای اینترنت و دیتا را ارائه می دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس محمدرضا بیدخام، افزود: شرکت مخابرات ایران در راستای تحقق مشتری مداری، با ایجاد یک شبکه گسترده IP در سراسر کشور و فراهم نمودن دروازه‌های پرظرفیت بین‌الملل، از طریق کابل‌های فیبر نوری در مسیرهای مختلف ارتباطی و با اتصال مستقیم به اصلی‌ترین نقاط دنیا، قابلیت سرویس‌دهی به متقاضیان اینترنت را در سراسر کشور با هر میزان پهنای باند دارد.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع روند فعالیت ها و رفاه حال مشتریان،  فرایند احراز هویت و اتصال سرویس اینترنت به صورت غیر حضوری انجام می شود، اما فعلا امکان تخلیه سرویس ها به صورت کاملا غیر حضوری  با توجه به تبعات حقوقی آن وجود ندارد.

بیدخام افزود: در برقراری اتصال اینترنت، به شیوه پیش پرداخت (Pre Paid) ، مشترک هنگام ثبت نام سرویس، هزینه خدمات را پرداخت  می کند، در شیوه پس پرداخت (Post Paid)، مشترک هزینه سرویس را بر روی قبض تلفن خود پرداخت می نماید که مشتریان با توجه به نوع نیازشان، می توانند از سرویس های دلخواه و متنوع شرکت مخابرات ایران از جمله  کمپین های کسب و کار و رنگ باران استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در برقراری اینترنت به صورت پس پرداخت، هیچ گونه هزینه ای از مشترک دریافت نمی شود و هزینه اینترنت پرسرعت بر روی قبوض کارکرد تلفن ثابت محاسبه می شود. ضمنا، در اتصال به روش پیش پرداخت، پس از خرید سرویس، امکان بازگشت مبلغ پرداختی وجود ندارد.

وی یادآور شد: در اینترنت پس پرداخت، پس از عقد قرارداد بین مشتری و شرکت، در طی زمان مشخص شده قرارداد سرویس، چه در صورت استفاده از حجم اینترنت اختصاصی و چه در صورت عدم استفاده، مبلغ ماهانه قرارداد برای مشترک منظور می شود.

بیدخام افزود: در اینترنت پس پرداخت بر روی قبوض تلفن مشتریان تا زمانی که سرویس آنها به پایان نرسیده و یا فرایند قطع و تخلیه سرویس انجام نشده باشد، هزینه به صورت ماهانه بر روی قبوض اعمال می شود.    

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

من سرویس شاتل را ثبت نام و پرداخت کرده ام.
باید سرویس 2020را قطع کنم.
لطفاً همکاری در قطع سرویس 2020را انجام دهید.
با تشکر
با سلام بنده در شهر کرج خط تلفنی به نام خودم دارم و در اختیار مستاجر بوده است و ایشان سرویس اینترنت مخابرات را فعال نموده اند و بک کاه هم هست که تخلیه کرده اند و مستاجر جدید هم اصلا از خط تلفن استفاده نکرده است ولی مبلغ ۲۵ هزار تومان بابت دیتای تلفن در قبض آمده است خواهشمند است نسبت به غیرفعال نمودن اینترنت مخابراتی اقدام لازم صورت پذیرد در ضمن من به عنوان مالک خط تلفن و منزل چرا نباید در جریان چنین بسته اینترنتی مخابراتی قرار گیرم که الان دچار مشکل با مستاجر جدید شوم.
سلام. من بسته اینترنت فعال کردم. هنوز حجمش و وقتش تموم نشده بود تغییر سرویس دادم. الان هزینه دو بار تغییر سرویسم میاد رو قبض. چیکار باید بکنم؟؟؟؟
دقیقا منم همین مشکلودارم.واقعا این ازضعفهای مخابراته
باسلام
سرویس اینترنت مخابرات من به پایان رسیده
و به علت سرعت پایین قصد لغو سرویس را دارم
لطفا اقدامات لازم را انجام دهید
درسرویس پیش پرداخت امکان لغو سرویس رزرو هست؟
دقیقا مشگل منم همون مشگل آقای سید محمدرضا است و نمیتوانم حالا این اینترت را بدون مراجعه حضوری لغو کنم
سلام،سرویس من پس پرداخته ولی میخوام تغییرش بدم پیش پرداختش کنم باید چیکار کنم؟
سلام ، من اینترنت یه ساله پس پرداخت فعال کردم ولی الان منصرف شدم میخوام پیش پرداخت بخرم ، میشه اون خرید پس پرداخت رو لغو کرد ؟ که دیگه ماهیانه روی قبض ما پولی نیاد ؟
سلام چطور میتونم پس پرداخت و به پیش پرداخت تغییر دهم
من سرعت اینترنت منزل را ارتقا دادم از دو گیگ به هشت اما راضی نیستم باز از سرعت درخواست برگرداندن همان. دو گیگ قبل را دارم که هزینه اضافه ندم
با سلام از طریق یکی از شرکتها اینترنت ۶ ماهه اقدام کردم برای مدرسه دولتی حالا اعلام شده که باید تخلیه اینترنت شده و رانژه براشته شود لطفا پیگیری نمایید. ممنون
با سلام قصد تخلیه اینترنت و برداشتن رانژه را دارم لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون
نمیخوام اینترنت تلفن ثابت رو داشته باشم دوباره خودش شارژ شده نمیخوام

آقا سلام من یه غلطی کردم چندسال پیش از ۲۰۲۰ اینترنت خریدم رو خط ثابت حالا ۱۲ساله استفاده نمیکنم قطع هم بدمصب نمیشه کلی هزینه بیخودی دادم به این لاشخورها بابا نمیخواییم بخوره تو سرتون با این اینترنتتون باید کی را ببینیم بندالن به قرآن
آقا الکی در خواست نکنید ، این یک مقاله خبری هست نه سایت مخابرات ، چقدر ایرانی ها باهوش هستند !!
باسلام.
بنده ملکی رو همره خط تلفن خریدم.و صاحب قبلی ملک خط رو بنامم نمیزنه .
روی خط تلفن اینترنت داره و هرماه دارم قبضشو پرداخت میکنم .الان میخوام از اینترنت استفاده کنم ولی رمز عبور و نام کاربری ندارم.
میشه لطف کنید راهنمایی کنید.
با همون خط ۲۰۲۰ را بگیر از اپراتور درخواست رمز و نام کار بری کن ،به راحتی مشکلتون حل میشه منم همین مشکل را داشتم
تماس با ۲۰۲۰ و اپراتور و ثبت درخواست به همن راحتی
مراجعه با مخابرات محل سکونت با کارت ملی و قطع همکاری
نه
باسلام؛
بنده یک خط ثابت دارم که اینترنت داره ولی چون اون خط رو استفاده نمیکنم رفتم و از پشتیبانی مسدود کردم ولی الان چند ماهی هست که برام باز قبض میاد ،لطفا راهنماییم کنید چطور میتونم اینترنت رو قطع بکنم.
باتشکر
یه سرویس اینترنت خرید شده از قبل و حالا من هر ماه دارم پول قبضی میدم که هیچ استفاده ای ازش نمیکنم
چطور باید این سیستم آشغال و قطع کنم و پول بیخود ندم
از اداره مخابرات رباط کریم می خواهم پس پرداخت اینترنت را از روی تلفن ثابتم بردارد چند بار حضوری مراجعه کردم موفق نشده ام چکار کنم منو راهنمای فرمایید پول الکی واضافی باید پرداخت کنم چون استفاده‌ای برایم ندارد
با سلام قصد تخلیه اینترنت را دارم لطفا کمک کنید
قصد قطع اینترنت از روی خط ثابت دارم از طریق ۲۰۲۰ وارد شدم به نتیجه نرسیدم
سلام من میخوام اینترنت خط ثابت رو قطع کنم نمیتونم لطفا راهنمایی کنید
سلام من میخوام قرارداد اینترنت خط ثابت رو فسخ کنم چون خیلی قطع میشه و متاسفانه هیچکس هم پاسخگو نیست ، لطفا راهنمایی کنید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.