خدمات نوین ضمانتنامههای سامسونگ و روشهای اطمینان از اعتبار آنها
خرید گوشی یا هر وسیله الکتریکی جدید در بازار متنوع و پر زرق و برق امروز کار سادهای نیست. حتی بعد از آنکه با تحقیق و بررسیهای چندباره و گسترده، مدل دستگاه را انتخاب میکنیم، مشکلی جدید پیدا میشود. فروشنده همان مدل موردنظر ما را با چند قیمت مختلف معرفی میکند. یک جمله معروف: قابل شما را ندارد، این مدل با ضمانتنامه فلان، این قیمت و با ضمانتنامه بهمان، آن قیمت برایتان تمام میشود.
به گزارش سیتنا، با توجه به در دسترس بودن تمامی اطلاعات فنی، تصمیمگیری در مورد مدل گوشی یا وسیلههای الکتریکی دیگر کار سادهتری است اما شناخت و انتخاب از میان ضمانتنامهها معمولا کار سادهای نیست. شاید به این دلیل که به اندازه کافی درباره آنها اطلاعرسانی نمیشود و خریداران هم کمتر راههای اطمینان از اعتبار و خدمات ضمانتنامههای معرفی شده توسط فروشنده را میشناسند.
ضمانتنامه تلفن همراه در کنار کیفیت دستگاه و قیمت محصول، یکی از معیارهای مهم و موثر برای خریداران است. ضمانتنامهای که حقوق خریدار را تضمین و خیالشان را بابت آسیبهای احتمالی کالا راحت کند، میتواند به عاملی مهم برای برگزیدن مدل و دستگاهی خاص از میان انبوه مدلهای متنوع گوشیها و تبلتها تبدیل شود.
در این میان گوشیهای سامسونگ با داشتن گارانتی معتبر و همینطور مرکز خدمات متعدد و پیشرفته در ایران، سطح گسترده و متنوعی از سرویس و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه کرده است.
به همین منظور سامسونگ الکترونیکس مرکز تماسی مخصوص کاربران گوشیهای موبایل راهاندازی کرده است تا کاربران از این طریق اعتبار ضمانتنامه گوشی خود را بسنجند و علاوه بر آن از مکان نزدیکترین مراکز خدمات موبایل آگاه شوند.
مرکز تماس موبایل سامسونگ به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ در هفت روز هفته بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کاربران در مورد صحت و اعتبار ضمانتنامه دستگاههای خریداری شده خواهد بود.
این مرکز با به کارگیری تجهیزات پیشرفته و متخصصان کارآزموده و مجرب پاسخگوی سوالات عمومی و فنی مشتریان در مورد تلفنهای همراه سامسونگ و اطلاع از موقعیت مکانی و ساعات کاری مراکز خدمات سامسونگ خواهد بود.
همچنین شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ برای کاربران گوشیهای سامسونگ در نظر گرفته شده تا با ارسال شماره سریال IMEI گوشی از صحت و تاریخ انقضای ضمانتنامه خود مطلع شوند.
سامسونگ الکترونیکس با آگاهی از ارزش بالای اعتبار، اطمینان و زمان مشتریان دو راهکار ارسال پیامک و تماس تلفنی را پیشبینی کرده تا خریداران تلفنهای همراه و تبلت سامسونگ در زمانی بسیار کوتاه و با اطمینان خاطر بیشتر از ضمانتنامه و دریافت خدمات پس از فروش یقین پیدا کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید