کدخبر :204045 پرینت
22 مهر 1396 - 18:06

نرم افزار پیش فرض خدمات پس از فروش در تجهیزات Huawei

خدمات پس از فروش و اطلاع رسانی به مشتریانی که محصولات هواوی را خریداری کرده اند برای شرکت HUAWEI اهمیت زیادی دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، huawei همواره در ایران تلاش کرده علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خود، ارائه راهنمایی های لازم بعد از خرید محصولات را در دستور کار خود حفظ کند. با توجه به این هدف بر روی کلیه گوشی های هواوی عرضه شده در بازار به صورت پیش فرض نرم افزاری با نام HiCare وجود دارد که امکانات متعددی برای اطلاع رسانی در حوزه خدمات پس از فروش تجهیزات هوآوی دارد.

در این نرم افزار شما می توانید از سیاست ها و ضوابط خدمات پس از فروش هوآوی در ایران مطلع شوید که این موارد شامل شرایط تعویض، مدت زمان تعویض، شرایط عمومی ضمانت، شرایط ابطال ضمانت و نحوه ی اطلاع از وضعیت تعمیرات می باشد.

به علاوه امکان بررسی ضمانت تجهیزات هم در این نرم افزار وجود دارد. در این بخش از نرم افزار HiCare کاربران به راحتی می توانند با وارد کردن شماره سریال 15 رقمی دستگاه (IMEI) ضمانت دستگاه را بررسی کرده و از اصالت گارانتی آن اطمینان حاصل نمایند.

همچنین کاربران تجهیزات هوآوی با مراجعه به بخش خدمات پس از فروش این نرم افزار می توانند به نشانی مراکز رسمی خدمات پس از فروش هوآوی دسترسی داشته باشند که برای این کار تنها کافیست شهر محل زندگی خود را وارد کرده و نزدیک ترین نشانی را انتخاب نمایند.

این موارد تنها بخشی از امکانات نرم افزار HiCare می باشد و در مقالات بعدی با بخش دیگری از امکانات زیاد این نرم افزار آشنا خواهیم شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.