کدخبر :211087 پرینت
18 فروردین 1397 - 13:22

رشد فروش تجهیزات Huawei در سال 2017

Huawei نتایج مالی خود را برای سال 2017 منتشر کرد و از رشد تجاری خود خبر داد. درآمد سالانه شرکت حدود 92.5 میلیارد بوده که این مقدار نسبت به سال 2016 در حدود 15.7 درصد افزایش داشته است. همچنین سود خالص این شرکت برابر7.3 میلیارد دلار که افزایش 28.1 درصد نسبت به سال قبل را تجربه میکند.

متن خبر

سیتنا - در بخش CBG یا Consumer Business Group در هوآوی که عهده دار تولید گوشی‌های هوشمند و تجهیزات همراه است، آمارهای جدید نشان می دهد نامهای تجاری Huawei و Honor  در بازارهای جهانی به سرعت به جلو حرکت میکنن و در سال 2017، Huawei مجموع 153 میلیون تلفن هوشمند با هر دو نام تجاری Huawei و Honor  صادر کرد و به صورت سالیانه درآمد 36.4 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده که نسبت به سال قبل 31.9 درصد افزایش داشته و رشد یافته است.

ایجاد همکاری بین نامهای تجاری Huawei و Honor

با توجه به ویژگی های نوآورانه و عملکرد فوق العاده، نام تجاری Huawei پیشرفت های زیادی را در بازار تلفن های هوشمند ایجاد کرد، مخاطبان گسترده ای را جذب کرد و برای ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران خود تلاش زیادی کرد.

- محصولات پرچمدار Huawei، سری HUAWEI P و Mate، در میان مصرف کنندگان در سراسر جهان، باعث افزایش نفوذ Huawei در بازار جهانی شد. فروش مجموع دستگاه های HUAWEI P10 و HUAWEI Mate 9 بیش از 20 میلیون واحد بوده است.

- سری HUAWEI nova و V برند Honor حضور خود را با ترکیبی چشم گیر از تکنولوژی و زیبایی شناسی افزایش دادند. آنها در میان جوانان، مورد توجه قرار گرفتند و به طور کلی بازخورد خوبی را دریافت کردند.

- در یک سال گذشته پیشرفت های سری G و Y و تعدادی از مدل های Honor بسیار چشمگیر بود و ترکیبی جامع از عملکرد و قیمت در آنها منجر به رشد سریع و قابل توجه در بازار شد. تلفن های هوشمند Huawei و Honor بیش از 10 درصد از سهم بازار جهانی را تأمین می کنند. Huawei در حال حاضر در میان سه سازنده برتر تلفن در جهان قرار گرفته است.

- آگاهی کلی کاربران در جهان به برندبر مبنای شاخص Brand Awareness در Huawei از 81 درصد در سال 2016 به 86 درصد در سال 2017 افزایش یافته است.  همچنین در خارج از چین، آگاهی از نام تجاری از 64 درصد به 74 درصد افزایش یافته که بسیار حائز اهمیت است.

- تعداد افرادی که برند هوآوی را به یکی از گزینه های خرید خود در بازارهای خارج چین در نظر می گیرند 100 درصد افزایش یافته و هواوی برای اولین بار بین 3 برند اول این شاخص جای گرفته است.

- بازار گوشی های پرچم دار هوآوی هم از رونق بهتری برخوردار شده و هم اکنون در میان گوشی های بالاتر از 500 دلار سهم بازار 10 درصدی در اختیار دارد.

- سهم بازار Huawei (شامل برند Honor) بزرگترین سهم بازار گوشی های هوشمند در چین می باشد. همچنین هوآوی با شاخص توصیه برند بالاترین مقام را در بازار چین در اختیار گرفت و در رده بندی C-NPS ارتقای چشمگیری یافت.

- در اروپا، گوشی های هوشمند Huawei توسط مصرف کنندگان بسیار بیشتری در کشورهای مختلف مانند آلمان، فنلاند، دانمارک، اسپانیا و ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت که این امر سهم این برند را بهبود قابل توجهی بخشید. هم اکنون Huawei برند دومی است که در این کشورها از سوی مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.

- در آسیا و اقیانوسیه، Huawei پیشرفت های جدیدی در ژاپن، مالزی و تایلند ایجاد کرد که در آن سهم بازار همچنان رشد می کند. در کشورهای کلیدی مانند ژاپن، تقاضا برای برند Huawei دو برابر شده است.

- در آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا، تجارت گوشی های هوشمند Huawei به طور پیوسته رشد پیدا کرد و سهم بازار آن افزایشی بیش از 15 درصد را تجربه کرد. در کشورهای کلیدی ازجمله امارات متحده عربی، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، مکزیک و کلمبیا، Huawei در رده سوم قرار گرفته و شکاف میان Huawei و دو برند مطرح دیگر کمتر شده است.

تلاش برای ایجاد تجربه کاربری بهتر

هوآوی در سال 2017 تمرکز بالایی بر بهبود تجربه کاربری نمود و به همین قرینه سهم بازار و شاخص آگاهی برند این شرکت افزایش خوبی یافت. به علاوه ایجاد شاخصه های تکنولوژیک خلاقانه مثلاً سری HUAWEI Mate 10 همراه با  قابلیت های هوش مصنوعی یا AI در دوربین و بخش های مختلف، مدیریت باتری هوشمند، دستیارهای هوشمند و قابلیت های بصری HiTouch عامل دیگری بود که توجه کاربران به این برند بیش از پیش جلب نمود. این موارد قسمتی از ارائه بهترین تجربه برای کاربر است که جابه جایی مرزهای تکنولوژی را در بر داشته است. EMUI 8.0 توانایی استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی را برای کاهش تأخیرهای اندروید دارد، تلفن های قدرتمند که سریع به دنیا می آیند و سریع حرکت می کنند.

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، بیش از 1400 مرکز سرویس در 105 کشور، نزدیک به 800 سرویس فروشگاهی با نام تجاری Huawei شروع به کار کردند. فروشگاه های ما مجموعه ای از خدمات تعمیر اساسی را ارائه می دهند. مصرف کنندگان می توانند از فروشگاه ها برای تعمیر بازدید کنند. خدمات ارزش افزوده مانند بیمه صفحه نمایش، ضمانت نامه های توسعه یافته و تجارت مجدد نیز در فروشگاه های ما موجود است.

خدمات آنلاین هوآوی در حال حاضر در 111 کشور و مناطق در 65 زبان فعال بوده که خدماتی از طریق خط تلفن، اینترنت، رسانه های اجتماعی، ایمیل و موارد دیگر را به مشتریان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.